Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz


28. Lipanj 2017., 18:21:25 *
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
 
   Forum   Pomoć Prijava Registracija  



 Str: [1] 2 3   Dolje
  Ispis  
Autor Tema: Dan otvorenih vrata Mercedes-Benz 2014, Emil Frey Auto Centar  (Posjeta: 8165 )
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
98989
Global Moderator
Vozač
**
Offline Offline

Dob: 28
Lokacija: zg
Postova: 5.703



« : 29. Travanj 2014., 18:42:31 »

bili danas man422, eurotech i ja , i sreli quazija kasnije

malo se prodružili malo pojeli popili razgledali


Špoljarov Actros 1843 i Lohr nadogradnja s prikolicom Eurolohr 300








prihvat za nadogradnju


sedlo


pulfer




unutrašnjost je krem pa izgleda nekako skuplje




dva kreveta u autotransporteru !!!!
gornji nije loš , širine nekih 80cm , samo toliko malo ima visine između njih da su oba skoro neupotrebljiva, dodaš li tom i onako kompaktne dimenzije kabine , sklopivo desno sjedalo koje se u stvari ne sklapa i ne pomiče u kabini je teža klaustrofobija , neznam koji je smisao tog nit ima frižidera nit mjesta za stvari nit mjesta za spavat....


donji krevet je skroz šugav, na najužem djelu je širok jedva 50cm , spužva tanka ispod njega tanka šperploča


ovo crno uz zid je ovo,


ovako izgleda kad se otvori box, znači očito normalno dođe jedan krevet višlje postavljen,


ovo je razlog za suženje kreveta


« Zadnja izmjena: 05. Svibanj 2014., 21:18:22 Johnny_IC » Evidentirano

Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz
« : 29. Travanj 2014., 18:42:31 »

 Evidentirano
tam331
Vozač

Offline Offline

Dob: 44
Postova: 5.644


« Odgovor #1 : 29. Travanj 2014., 18:50:24 »

ovo nije za kijameta i mene...
to je za ove žgoljavce...L.A., šofera..pa i sandro može proći pošto nejga ne hebe visina nego širina... funny
Evidentirano

Revolucija nije jabuka koja padne kada joj dođe vrijeme. Ti si taj koji je treba natjerati da padne.--CHE GUEVARA
98989
Global Moderator
Vozač
**
Offline Offline

Dob: 28
Lokacija: zg
Postova: 5.703



« Odgovor #2 : 29. Travanj 2014., 18:57:10 »

Arocs 4151K 8x4 ,Meiller kipper P436 radštand 4.55m prodan u split svašta od opreme ima oba sica na zrak, retarder, automatik, ..........


















ima i sklopivi krevet zavjese, nije baš praktičan treba dosta vremena da se maknu sjedala ( nema mjesta za proć) i odklopi ...


isar daljinski za kipu


branik se diže hidraulički


ima nekih izmjena po šasiji naspram ranije generacije


gumeni blokovi pod federima+disk kočnice


kompenzacija prednjih osovina




dosta djelova šasije je skroz novo , npr centralni ležaj drugačije izgleda,


nema L paket već je i ovako dovoljno tih , čovjek iz Mercedesa kaže da je to da ne zadržava zrak( da ne bude jedro) a meni se čini da to ipak treba na kiperu bit


možda ne najsretnije rješenje cjeli taj katalizator je prevelik i jedino kod mercedesa(i v8 scanija možda i fh16) ne stane između prednje dvije osovine, pa ta cjev ide dosta nezgodno


Evidentirano

sandro
Vozač

Offline Offline

Lokacija: Grobnik
Postova: 2.736



« Odgovor #3 : 29. Travanj 2014., 18:58:39 »

ovo nije za kijameta i mene...
to je za ove žgoljavce...L.A., šofera..pa i sandro može proći pošto nejga ne hebe visina nego širina... funny
Tu smo negdje  po širini winkwink
Evidentirano

Naša najveća vrijednost su naši zaposlenici koji su zaslužni za napredak ovog poduzeća
Ovo je tvrtka koja ulaže u mlade ljude te im nudi određeno znanje i iskustvo od ljudi koji su izgradili temelje
tam331
Vozač

Offline Offline

Dob: 44
Postova: 5.644


« Odgovor #4 : 29. Travanj 2014., 18:59:46 »

automatic...Huh?
nije to malo zahebano za taj tip kamiona.
Evidentirano

Revolucija nije jabuka koja padne kada joj dođe vrijeme. Ti si taj koji je treba natjerati da padne.--CHE GUEVARA
98989
Global Moderator
Vozač
**
Offline Offline

Dob: 28
Lokacija: zg
Postova: 5.703



« Odgovor #5 : 29. Travanj 2014., 19:00:00 »

Arocs 2645K,6x4 Meiller kipper Typ316 +bodrmatik, inače ima veliku europu i 4 plate federa tako da sam malo zbunjen po pitanju ovog broja 26





Evidentirano

98989
Global Moderator
Vozač
**
Offline Offline

Dob: 28
Lokacija: zg
Postova: 5.703



« Odgovor #6 : 29. Travanj 2014., 19:01:35 »

automatic...Huh?
nije to malo zahebano za taj tip kamiona.

da, vjerovatno je ja nisam za takve stvari al navodno da je to dobro , samo tu oni probaju to ugurat i kud treba i ne treba kako bi uvjerili kupce da je baš to ono šta trebaju i uspjeva im ovo je demo kamion svi demo od svih proizvođača gotovo uvjek imaju takve stvari
Evidentirano

Bembo
IK
Vozač

Offline Offline

Dob: 40
Lokacija: ZAGREB
Postova: 542



« Odgovor #7 : 29. Travanj 2014., 19:04:04 »

ovo nije za kijameta i mene...
to je za ove žgoljavce...L.A., šofera..pa i sandro može proći pošto nejga ne hebe visina nego širina... funny

Nije niti za mene!  Grin
Evidentirano
98989
Global Moderator
Vozač
**
Offline Offline

Dob: 28
Lokacija: zg
Postova: 5.703



« Odgovor #8 : 29. Travanj 2014., 19:05:41 »

Antos 1832 Junge fahrzeugbau nadogradnja BAr rampa







kabina je dosta visoka unutra ko neke spavaće malo niže


neznam dal ste do sad primjetili al nove MB šasje ustvari više i nisu šasije to su rešetke puno rupa, ja kao pravi balkanac sam skeptičan prema tome posebno na malo ozbiljnijim kamionima


« Zadnja izmjena: 29. Travanj 2014., 19:10:50 98989 » Evidentirano

98989
Global Moderator
Vozač
**
Offline Offline

Dob: 28
Lokacija: zg
Postova: 5.703



« Odgovor #9 : 29. Travanj 2014., 19:08:20 »

Atego 818 nadogradnja Spier s rampom BAR











Evidentirano

tam331
Vozač

Offline Offline

Dob: 44
Postova: 5.644


« Odgovor #10 : 29. Travanj 2014., 19:08:59 »

definitivno , automatic nije za to...
ipak oni rade na drugačijoj podlozi nego špediteri.česte promjene režima rada
mislim da je manualac ipak za to zakon..

a što se tiče nekih drugih promjena ...
danas se više ne radi da traje, nego kada ti uspiju to uvaliti, da to zamijeniš što prije.
Evidentirano

Revolucija nije jabuka koja padne kada joj dođe vrijeme. Ti si taj koji je treba natjerati da padne.--CHE GUEVARA
98989
Global Moderator
Vozač
**
Offline Offline

Dob: 28
Lokacija: zg
Postova: 5.703



« Odgovor #11 : 29. Travanj 2014., 19:13:00 »

MB tourismo



1848 tu se prijavljivalo za test vožnje




bilo je valjda pet demo kamiona


Maybach 57

Evidentirano

98989
Global Moderator
Vozač
**
Offline Offline

Dob: 28
Lokacija: zg
Postova: 5.703



« Odgovor #12 : 29. Travanj 2014., 19:16:06 »

definitivno , automatic nije za to...
ipak oni rade na drugačijoj podlozi nego špediteri.česte promjene režima rada
mislim da je manualac ipak za to zakon..

a što se tiče nekih drugih promjena ...
danas se više ne radi da traje, nego kada ti uspiju to uvaliti, da to zamijeniš što prije.

hm ima tu problem kako će on znat šta ti trebaš i hoćeš kako kažeš česte promjene režima podloga,,,,

imaju oni offroad modove u kojem puštaju višlje okretaje,ljuljanje.... šaltaju manje i brže tako da je što manji prekid snage , znači na mekom terenu svaki prekid snage znači vrlo vjerovatno da ćeš stat ....onda neznam kako to ide kod MB, Scania u offroad modu ima mekši odziv na gas kako nebi naglo bilo pa da ne prošlajfa i sve i svašta al ja i dalje sam mišljenja kako je neke stvari vrlo teško izvest a automatikom šta ručno bez problema radiš

Evidentirano

98989
Global Moderator
Vozač
**
Offline Offline

Dob: 28
Lokacija: zg
Postova: 5.703



« Odgovor #13 : 29. Travanj 2014., 19:18:07 »

ovo nije za kijameta i mene...
to je za ove žgoljavce...L.A., šofera..pa i sandro može proći pošto nejga ne hebe visina nego širina... funny

Tu smo negdje  po širini winkwink

Nije niti za mene!  Grin

ovo nije za nikoga, ja nisam neke velike kubikaže , 72kg 178cm al stvarno je stisnuto ajde da je stvarno preklopni sic i jedan krevet nekako bi i moglo ovako .......
Evidentirano

tam331
Vozač

Offline Offline

Dob: 44
Postova: 5.644


« Odgovor #14 : 29. Travanj 2014., 19:24:45 »

definitivno , automatic nije za to...
ipak oni rade na drugačijoj podlozi nego špediteri.česte promjene režima rada
mislim da je manualac ipak za to zakon..

a što se tiče nekih drugih promjena ...
danas se više ne radi da traje, nego kada ti uspiju to uvaliti, da to zamijeniš što prije.

hm ima tu problem kako će on znat šta ti trebaš i hoćeš kako kažeš česte promjene režima podloga,,,,

imaju oni offroad modove u kojem puštaju višlje okretaje,ljuljanje.... šaltaju manje i brže tako da je što manji prekid snage , znači na mekom terenu svaki prekid snage znači vrlo vjerovatno da ćeš stat ....onda neznam kako to ide kod MB, Scania u offroad modu ima mekši odziv na gas kako nebi naglo bilo pa da ne prošlajfa i sve i svašta al ja i dalje sam mišljenja kako je neke stvari vrlo teško izvest a automatikom šta ručno bez problema radiš


neznam ..nisam baš ljubitelj automatike van autoputa
prošli tjedan išao od kruševca-kraljevo-čačak-valjevo..
pred kraj puta, jadna se sva izgubila.. Grin
Evidentirano

Revolucija nije jabuka koja padne kada joj dođe vrijeme. Ti si taj koji je treba natjerati da padne.--CHE GUEVARA
 Str: [1] 2 3   Gore
  Ispis  
 
Skoči na:  



Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!


Google visited last this page 24. Lipanj 2017., 03:55:06