Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz


21. Kolovoz 2019., 14:20:38 *
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
 
   Forum   Pomoć Prijava Registracija  



 Str: 1 2 3 [4]   Dolje
  Ispis  
Autor Tema: Tutorial: oprema za osiguranje tereta i primjeri iz prakse  (Posjeta: 28849 )
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
tam331
Vozač

Offline Offline

Dob: 46
Postova: 6.568



« Odgovor #45 : 29. Siječanj 2016., 18:20:53 »

mislim da bi bilo primjedbe zbog praznog prostora do čelnice kamiona..
tu su posebno alergični...i na prazan prostor do stranica..
u principu to je i najopasniji dio robe..koji ima prostora za "šetnju"..


ali opet tu sve zavisi od samog kontrolora..more te zajebavati i tražiti da sve osiguraš prema pa i prema tablicama sila i sila trenja..
a može ti reći..ma dobro je to..
instrukcije na utovaru, pogotovo usmene nisu mjerodavne..
Evidentirano

“Bolje nešto od nečega, nego ništa od ničega.“
kamion-bus
Počasni član
Vozač
*
Offline Offline

Dob: 44
Lokacija: Zagreb
Postova: 506


« Odgovor #46 : 02. Veljača 2016., 15:08:06 »

Da, tu je problem prazan prostor ispred tereta. U ovom slučaju te limove možeš od pomicanja u slučaju naglog kočenja osigurati samo silom trenja između poda i tereta (ili pojedinih slojeva tereta).
Sila trenja je jednaka umnošku koeficijenta trenja (npr. drvo - metal, ili drvo-drvo, jer limovi leže u drvenim okvirima) i sili pritiska. A silu pritiska čini zbroj težine samog tereta i sile pritezanja gurtni.
Dakle, ispada da se sila trenja može povećati na dva načina:
a) povećanjem koeficijenta trenja (tome obično služe gumeni tepisi i podmetači)
b) povećanjem sile pritezanja, kako po svakoj pojedinoj gurtni tako i dodavanjem gurtni (ovisno kolika se sila prednapinjanja može postići na pojedinoj gurtni i koliko teret može podnijeti stezanja)

I onda poštujući zakone fizike, često dolazimo u proračunu do apsurdnog broja gurtni (nekoliko desetaka, pa čak i stotina!!!), što je fizički nemoguće izvesti. Kao što je rečeno, zbog oštećenja ambalaže ili smaog tereta...

E, kad mehanizam trenja nije dovoljan, onda nam pomaže mehanizam fizičkog blokiranja tereta. Dakle, od onih kojekakvih namjenskih greda, stupova, mreža i slične opreme koju nude sami proizvođači prikolica, pa do improviziranih, ali efikasnih rješenja poput paleta "na kant" i gurtni s kojima se povežu...
Evidentirano
eurostar-st
Vozač

Offline Offline

Postova: 2.541


« Odgovor #47 : 02. Veljača 2016., 22:27:22 »

Izmedju drva i drva (ovih okvira) su postavljene protuklizne gume
Evidentirano
 Str: 1 2 3 [4]   Gore
  Ispis  
 
Skoči na:  



Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!


Google visited last this page 29. Srpanj 2019., 06:19:45