Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz


25. Svibanj 2019., 04:53:50 *
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
 
   Forum   Pomoć Prijava Registracija  



 Str: [1]   Dolje
  Ispis  
Autor Tema: Tutorial: Frigo kontejner - izvana i iznutra  (Posjeta: 6561 )
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
TG
Gost
« : 07. Travanj 2009., 17:24:11 »

Evo, za sve koji bi željeli znati nešto više o izgledu jednog kontejnera namjenjenog za transport lakopokvarljive robe

Prva stvar po kojoj se razlikuje od klasičnih DV kontejnera je ta da su izvana uglavnom bijele boje i "glatke" površine

Vrata su dosta deblja (zbog ugrađene termoizolacije) i imaju tri "dihtung" gume (za razliku od klasičnih koji imaju jednu) i dosta se teško otvaraju

Sa prednje strane se nalazi rashladna jedinica, uglavnom sve izgledaju isto (ima par razlika od proizvođača do proizvođača), a na ovoj fotki se ne vidi baš najbolje sve živo, a od toga ću izdvojiti:
na lijevoj strani pri dnu je prostor za spremanje kabla preko kojeg se napaja jedinica naponom od 380V
desno od ventilatora (čije puhanje nebi izdržao ni trovremenski taft  Grin ) iznad ove mase naljepnica se nalazi display na kojem (kad je kont uključen u struju) piše trenutna i zadana temperatura unutrašnjosti
ispod poklopca di su ove silne naljepnice se nalazi jedna vrsta tahografskog listića na kojem se bilježi vrijeme rada i temperatura

Pod kontejnera nije ravan, nego je "rebrasti", s razlogom da se omogući strujanje rashlađenog zraka i ispod tereta i da skladišnim radnicima bude otežano okretanje ručnog viličara

"NO CARGO BEYOND THIS LEVEL WHEN USED AS REEFER" -  ove crvene naljepnice jasno predočavaju do koje granice se smije krcati teret koji se mora hladiti, kako sa kraja


tako i do određene visine

Ovo je prednja strana iznutra - rashlađeni zrak struji odozgo i odozdo prema unutrašnjosti

Zadnja strana

I nekoliko obaveznih informacija o kontejneru, kako ga popravljati u slučaju oštećenja i koje materijale upotrebljavati


Evidentirano
eurostar-st
Vozač

Offline Offline

Postova: 2.541


« Odgovor #1 : 07. Travanj 2009., 19:49:58 »

jese čuje kao hladnjača?
Evidentirano
TG
Gost
« Odgovor #2 : 07. Travanj 2009., 21:31:29 »

jese čuje kao hladnjača?

mnogo glasnije, pogotovo kad se na njega spoji diesel agregat za proizvodnju el. energije potrebne za rad kontejnera, i kombinacija agregata i kontejnera para bubnjiće po noći dok spavaš (ako uopće možeš spavat)
Evidentirano
scania 143 v8
ne zaslužujem biti
Vozač

Offline Offline

Dob: 27
Lokacija: VŽ
Postova: 864



« Odgovor #3 : 08. Travanj 2009., 12:13:46 »

koliko je teži taj kontejner od običnog?

i da li na podu propadaju kotačići od ručnog viličara? dontknow
Evidentirano

S-U-P-E-R
mrzim hrvatsku i 99% stvari koje idu uz nju
TG
Gost
« Odgovor #4 : 08. Travanj 2009., 14:30:18 »

koliko je teži taj kontejner od običnog?

i da li na podu propadaju kotačići od ručnog viličara? dontknow

razlika ti varira od kojih 700 kg do jedne tone, i kotačići ne propadaju u pod, samo kad zakrećeš viličar, onda "zapnu"
Evidentirano
98989
Global Moderator
Vozač
**
Offline Offline

Lokacija: zg
Postova: 5.715



« Odgovor #5 : 08. Travanj 2009., 14:44:01 »

@ tg znaš li možda kolike su unutarnje dimenzije
Evidentirano

TG
Gost
« Odgovor #6 : 08. Travanj 2009., 14:47:14 »

@ tg znaš li možda kolike su unutarnje dimenzije

jegiba, ne znam... tražio sam pločicu (naljepnicu) sa tim podacima, ali ju nisam našao. Uglavnom i ta informacija stoji sa unutarnje strane vratiju, kad saznam - napisat ću  palac gore
Evidentirano
 Str: [1]   Gore
  Ispis  
 
Skoči na:  



Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!


Google visited last this page 11. Svibanj 2019., 16:07:15