Spavaće kabine i spojleri PONY (i test potrošnje!)

(1/4) > >>

huawei:
Ne znam jeli vec bilo na forumu al eto ako nekom zatreba tvrtka TTI transporti (uz prijevoz, špediciju, DAF servis) je i ovlašteni zastupnik češkg proizvođača spavacih kabina, spojlera i raznih nadogradnji Pony Fantasy za kamione kombije itd...Vrše prodaju i montažu


Tel:  042/633-003
Fax:  042/633-005
E-mail: danijel@tti-group.com


http://www.tti-group.com/index.htm

http://www.pony.cz/1-1-0-spavaci-moduli.html












scania 143 v8:
ovo na actrosu u obliku spojlera to je isto ima mjesta unutra?

huawei:
spojler, to ti je ovaj model...

http://www.pony.cz/1-2-10-ism-wind-master-30.html

ovo je spavaca na actrosu



Uploaded with ImageShack.us

rade i bocne spjlere i one male gornje za visoke kabine

http://www.pony.cz/1-2-11-ism-euro-master.html

vidiš sedmu sliku plavi volvo s žutom ceradom..to ti je njihova spavaca kabina i na nju montiran isto njihov spojler :)

Johnny_IC:
Čitam baš na službenoj stranici PONYa o ovim njihovim spojlerima, pa eto piše jedna zanimljiva tvrdnja i usporedba vezana za potrošnju, odnosno uštedu a o čemu se još možda na počecima foruma pisalo... evo:

http://www.pony.cz/5-0-zanimljivosti.html

Citat:

TEST POTROŠNJE

Potrošnja goriva proporcionalno je ovisna o aerodinamici vozila. Poboljšanje aerodinamike u velikoj se mjeri odražava na smanjenje potrošnje. Ovu činjenicu dokazuje test firme PONY AUTO Trend d.o.o. od dana 7. 6. 2003.
U okviru testa bila je mjerena potrošnja goriva kod vozila IVECO Daily 35C15.
1) vozilo bez aerodinamične dodatne opreme
2) vozilo s aerodinamičnim spojlerom PONY FANTASY WIND MASTER
3) vozilo s jednokrevetnim spavaćim modulom ISM PONY FANTASY I
4) vozilo s dvokrevetnim spavaćim modulom ISM PONY FANTASY II XXL
Iz testa jednoznačno proizlazi da se npr. investicija u spojlerski aeropaket WIND MASTER prilikom izvangradske vožnje vraća već nakon 3 mjeseca vožnje. Kod spavaćih modula ISM PONY FANTASY se smanjenju potrošnje goriva mora dodati i ušteda za noćenje vozača.


Evo iznosi potrošnje IVECO Dailya 35C15 na kojem su testirani ovi dodaci. Pa kaže ovako:


 

Podaci i bez previše razmišljanja pokazuju svoje prednosti!  :icon_thumright: :icon_thumright:

Stralis:
A kako je riješena ventilacija u tim nadogradnjama, pogotovo na zadnjoj slici gdje je onaj bijeli razbijeni kamionić, nema čak ni šibera gore?
Pitam iz vrlo jednostavnog razloga jer znam u eurostaru npr, radi klima, šiber zatvoren, i gore se taman u onom plastičnom povišenju stvori neki jastuk toplog zraka, dolje je ugodno, ali gore za poludit, onda otvorš malo šiber i sve ok.

Kako je to riješeno kod ovih nadogradnji?

Navigacija

[0] Lista Poruka

[#] Slijedeća stranica