Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz


13. Prosinac 2017., 23:35:24 *
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
 
   Forum   Pomoć Prijava Registracija  



 Str: 1 ... 7 8 [9]   Dolje
  Ispis  
Autor Tema: Povijest "TAM" kamiona  (Posjeta: 58013 )
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
tam331
Vozač

Online Online

Dob: 44
Postova: 5.947


« Odgovor #120 : 21. Ožujak 2017., 14:32:34 »

i ja sam se upitao..štta je sada ovo..kada sm nakon toliko godina sjeo u dajca...

naravno samo je taj nastavak gore..
mjenjač je klasični4x4.. Grin Grin

šteta..nisam ga mogao upalit..akomulatori su mu u kurcu..da napravim jedan krug..
pitanje dal bi ja to znao šaltati...
i pitao sma se ..kakva mu ono papuča dolje kod lijeve noge..koji je to klinac... funny funny..za što to služi...
Evidentirano

Revolucija nije jabuka koja padne kada joj dođe vrijeme. Ti si taj koji je treba natjerati da padne.--CHE GUEVARA
Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz
« Odgovor #120 : 21. Ožujak 2017., 14:32:34 »

 Evidentirano
wulfy
Početnik

Offline Offline

Postova: 4


« Odgovor #121 : 01. Prosinac 2017., 09:32:51 »

Ako može par nejasnoća vezano za TAM B program, evo neki hronološki podaci (koji i ne moraju biti sasvim tačni):
1981 god. - TAM 130 T 10 B
1983 god. - katalog iz ove godine kaže da imaju ovi modeli: TAM 130 T 11 B (umjesto 10 je 11), 190 T 15 B i 260 T 22 B 6x4
1984 god. - TAM 80 T 6 B
1987 god. - katalog iz ove godine ima kao novosti TAM 81 T 6 B (umjesto 80 je 81) i TAM 100 T 8 B sa četvrtastim farovima. Još jedna novost je TAM 260 T 26 B
1992 god. - novost su TAM 111 T 7 B i TAM 122 T 8 B (valjda zamjenjuju TAM 81 T 6 B i TAM 100 T 8 B), sada već svi imaju redizajniranu kabinu sa četvrtastim farovima u okviru kojih su i žmigavci.
1994 god. - u katalogu iz ove godine ima najjači TAM 331 T 17 B (da li se pojavio ranije?) i TAM 141 T 8 B (a nemaju dva najslabija modela TAM 111 T 7 B i TAM 122 T 8 B)
1996 god. - bankrot TAM-a pa se valjda i ne proizvode više (tada stupa i Euro 2 norma, a čini mi se da nema niti jedan model iz B programa koji je zadovoljava).

Motori koji su ugrađivani u B program (Od najslabijeg do najjačeg):
Torpedo F 4 L 912 (R4, 3.768 cm3, 77 KS, 230 Nm)
Torpedo BF 4 L 912 T (R4, 3.768 cm3, 80 KS)
Torpedo F 5 L 912 (R5, 4.710 cm3, 96 KS)
TAM F 4 L 413 FR (R4, 6.381 cm3, 128 KS, 407 Nm)
KHD BF 4 L 913 (R4,
Cummins 6BT5.9-C115 (R6, 8.300 cm3, 145 KS, 672 Nm)
TAM F 6 L 413 F (V6, 9.572 cm3, 192 ili 176 KS i 613 Nm)
TAM F 8 L 413 F (V8, 12.763 cm3, 256 KS, 817 Nm)
TAM BF 8L 513 (V8, 12.763 cm3, 330 KS, 1.170 Nm)

Bez obzira da li je proizvođač TAM ili Torpedo motori su rađeni po licenci KHD-a, pa su samim tim i oznake preuzete od matičnog proizvođača. Evo kako se tumače oznake za motore ugrađivane u B program:
slovna oznaka:
- F - dizel motor
- BF - dizel motor sa turbo punjačem
brojčana oznaka:
- 4 - broj cilindara
- 5 - broj cilindara
- 6 - broj cilindara
- 8 - broj cilindara
slovna oznaka:
- L - vazdušno hlađenje
brojčana oznake:
- 413 - serija 4 sa hodom klipa od 13 cm
- 513 - serija 5 sa hodom klipa od 13 cm
- 912 - serija 9 sa hodom klipa od 12 cm
- 913 - serija 9 sa hodom klipa od 13 cm
slovne oznake:
- F - jači motor povećanjem prečnika klipa
- FR - jači motor povećanjem prečnika klipa, redni motor
- T - turbo punjač sa niskim pritiskom

Eto, ako mogu da se popune ovi podaci o B programu. Hvala.
Evidentirano
tam331
Vozač

Online Online

Dob: 44
Postova: 5.947


« Odgovor #122 : 01. Prosinac 2017., 09:45:41 »

Tegljac..TAM331 T 17..
Pojavio se u drugoj polovici 93.
Evidentirano

Revolucija nije jabuka koja padne kada joj dođe vrijeme. Ti si taj koji je treba natjerati da padne.--CHE GUEVARA
 Str: 1 ... 7 8 [9]   Gore
  Ispis  
 
Skoči na:  



Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!


Google visited last this page 03. Prosinac 2017., 16:37:11