Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz


21. Travanj 2014., 13:16:04 *
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
 
   Forum   Pomoć Prijava Registracija  

 Str: 1 ... 6 7 [8] 9   Dolje
  Ispis  
Autor Tema: Tvrtke koje ne traže iskustvo za posao vozača (mladi vozači)  (Posjeta: 39469 )
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
bagzi
šatro
Vozač

Offline Offline

Dob: 26
Lokacija: zagreb
Postova: 1.578


...a zapravo fušer..


« Odgovor #105 : 26. Ožujak 2011., 21:10:22 »

na posao.hr

za unaprijeđivača prodaje..zasad se nisu javili ni na koji način..
Evidentirano
Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz
« Odgovor #105 : 26. Ožujak 2011., 21:10:22 »

 Evidentirano
rimac
Mijo 095/393-1134
Vozač

Online Online

Dob: 30
Lokacija: Dugo Selo
Postova: 50



« Odgovor #106 : 25. Travanj 2011., 13:28:50 »

sad vidim na moj posao da buneta transporti traže 2 vozača radno iskustvo poželjno.
jel zna netko kakvi su uvjeti rada kod njega, mislim dal je plaća na vrijeme ili ako bude-bude?

http://www.moj-posao.net/hzz-posao/KV-VOZACVOZACICA/30efa64c2fc5f1b4f9d4d62628024c87.htm
Evidentirano

Izabrali ste zanimanje vozač,i nažalost morate biti svjesni da nemožete i nesmjete pogriješiti! Vama nema mjesta za pogreške,kad pogriješite posljedice su velike..."
mladenRI
Vozač

Offline Offline

Dob: 31
Lokacija: Rijeka-Grobnik
Postova: 76



« Odgovor #107 : 02. Listopad 2011., 08:49:41 »

Čuj prijevoz je definitvno (po mom mišljenu ) manje isplativ od neke druge djelatnosti (trgovina i sl.) ali svakako nije neisplativ jer se ne bi bavili time.
E sad koliko je tko sebi zamislio da će zarađivat od prijevoza i na koji način to je druga stvar.

Problem je svakako u zaista teškoj naplati i zbog toga  može doći do eventualnih kašnjenja plaća (makar za sad da pokucam nije bilo značajnih)


A ovaj moj predhodni post je bio malo sarkastičan jer mi nije jasno da od 728 članova ovog foruma nitko ali baš nitko nije napisao niti jedno dobro iskustvo sa gazdom.
Pa zar smo zaista svi lopovi i izrabljivači?
Jednine pohvale su bila za Pevec Transporti kao poslodavca u doba njegovog uspona ali se nije ništa detaljnije napisalo

evo ja ću pohvaliti svoga bivšeg poslodavca,Noliot transporti  s Krka palac gore
Ako nekom treba šofer s iskustvom neka mi javi,ali imam iskustva od cerade,silosa do kontejnera he he
Evidentirano
L.A.
Vozač

Offline Offline

Dob: 43
Lokacija: Rijeka
Postova: 812



WWW
« Odgovor #108 : 26. Studeni 2011., 20:47:19 »

 palac gore
Ajde da netko i gazdu pohvali biggrin
« Zadnja izmjena: 26. Studeni 2011., 20:57:07 L.A. » Evidentirano
mladenRI
Vozač

Offline Offline

Dob: 31
Lokacija: Rijeka-Grobnik
Postova: 76



« Odgovor #109 : 26. Studeni 2011., 21:49:33 »

palac gore
Ajde da netko i gazdu pohvali biggrin
Za njega neki pricajuda je ovakav u onakav.Moje najbolje daje u ovome poslu sam imao kod njega.Zadnje vrijeme vozim dosta iz luke RI pa vidim tvoje kamione palac gore
Evidentirano
T.I.P Sava
Vozač

Offline Offline

Dob: 20
Lokacija: Split
Postova: 1.486



« Odgovor #110 : 26. Studeni 2011., 21:53:02 »

Mladene jesi se zaposlio?
Evidentirano

mladenRI
Vozač

Offline Offline

Dob: 31
Lokacija: Rijeka-Grobnik
Postova: 76



« Odgovor #111 : 27. Studeni 2011., 08:48:38 »

Mladene jesi se zaposlio?
ma vozim neke kontejnere ali nema bas posla tako da sam jos u potrazi palac dolje
Evidentirano
DG
Vozač

Offline Offline

Dob: 37
Lokacija: Koprivnica
Postova: 1.088


« Odgovor #112 : 27. Studeni 2011., 16:58:23 »

E a da li je gazda kad pohvalio vozaca? Naravno da nije. I kad mu nema naci zamjerke I dalje ga gazi I gazi I ne prizna da je ovaj ok. Sto ljudi sto cudi. Generalni je problem odnos gazda - vozac kaj se to gleda kao neprijateljstvo I tu je najveci problem.
Evidentirano
eurostar-st
Vozač

Offline Offline

Dob: 19
Lokacija: Split
Postova: 1.980



« Odgovor #113 : 27. Studeni 2011., 17:27:30 »

kako koji gazda Wink
ima (nas) ih svakakvih Grin
Evidentirano

1992-2012
mladenRI
Vozač

Offline Offline

Dob: 31
Lokacija: Rijeka-Grobnik
Postova: 76



« Odgovor #114 : 27. Studeni 2011., 19:11:24 »

ma ima nas svakakvih,istina,ako nemožemo skupa svak sebi palac gore
Evidentirano
DG
Vozač

Offline Offline

Dob: 37
Lokacija: Koprivnica
Postova: 1.088


« Odgovor #115 : 27. Studeni 2011., 21:26:30 »

Ima svega I s jedne I s druge strane.
Evidentirano
mladenRI
Vozač

Offline Offline

Dob: 31
Lokacija: Rijeka-Grobnik
Postova: 76



« Odgovor #116 : 29. Studeni 2011., 09:09:34 »

Ima svega I s jedne I s druge strane.
ma nego sta,cudne biljke smo mi u ovom poslu Smiley
Evidentirano
Flippy
Vozač

Offline Offline

Lokacija: Zabreg Grad
Postova: 105



« Odgovor #117 : 07. Prosinac 2011., 13:30:40 »

Citat: L.A.
palac gore
Ajde da netko i gazdu pohvali biggrin

Na žalost, dobri poslodavci su rijetki, gotovo jednako rijetki kao i dobri vozači.
Naravno, ne treba ih trpati sve u isti koš.


Citat: DG
E a da li je gazda kad pohvalio vozaca? Naravno da nije. I kad mu nema naci zamjerke I dalje ga gazi I gazi I ne prizna da je ovaj ok. Sto ljudi sto cudi. Generalni je problem odnos gazda - vozac kaj se to gleda kao neprijateljstvo I tu je najveci problem.

Apsolutni potpis!
Odnos bi se trebao zasnivati na suradnji, a ne potrebi izrabljivanja dviju strana, jedna za poslom, druga za zaposlenikom.

Ova tema je relativno stara, piše se svašta, što korisno, što ne, pa da i ja podijelim svoje iskustvo.

Ovdje su neki pisali kako je prema njihovom mišljenju potrebno početi za volanom.
Kako bi bilo potrebno početi od kombija, pa dok se pohvataju papiri, voziti u paru...

Ja sam također mlad, imam 24 godine i tek sam 2 godine u ovom poslu.
Odlučio sam se za ovaj posao jer sam mislio ako ne završim fax na koj sam krenuo, onda ću voziti, jer to volim.
Fax naravno nisam završio jer sam u 20-toj postao obiteljski čovjek i prošao sam dijapazon poslova koji mi nisu dopuštali studiranje paralelno, pa sam zaglavio na 3. semestru.
Mogu reći da nemam još toliko iskustva za volanom kamiona kao neki ovdje, ali znam kako je to počinjati danas...

Prvo da odmotamo onu tezu: trebao bi prvo početi od kombija, pa zatim iznad 7,5 t pa zatim na prikolicu/poluprikolicu...
Tako je to i ovaj poprilično glup zakon zamislio sa kategorijama, da "postepeno dobivaš iskustvo" .

To u praksi nikako ne funkcionira.
Prvenstveno iz razloga što su poslovi šaroliki i nema ih više takvih i toliko da možeš birati.
Znam neke koji su dočekali i C+E a nisu sjeli za volan ničega većega od Peugeot Partner-a u gradskoj dostavi, iako žele sjesti u kamion.
Nema više kombijaških poslova koliko ih je bilo prije 4-5 i više godina, gdje su te uzeli gotovo bez ikakvog iskustva, C kat. ili KV, i posjeli u Crafter ili Sprinter i dali turu po hrvatskoj.
I još si uz to imao i relativno dobru plaću.

Ako nemate nikakve veze u svijetu prijevoza i još nikakvog početnog iskustva, šanse za dobar ili željeni posao su vam  palac dolje
Opet, u drugu ruku, iz iskustva mogu reći da ukoliko ste danas uporni, neće vam biti problem naći posao.
I to ne samo na kombiju, nego i na troosovincu, tandemki...
Ali kakav?

Vjerujem da su i mladi početnici ovdje jednom razmišljali kao i svojevremeno ja:
Hajde nek bude posao, nek bude iznad 7,5 t da sakupljam iskustva a plaća mi još neće biti toliko bitna.
Onda ruješ po oglasima na relaciji HZZ > Moj Posao > Posao.hr > Bika.net > Oglasnik , pošalješ 20-tak i više životopisa, i konačno nakon nekog vremena imaš dva-tri razgovora za posao u jednom tjednu.
Jupi, ajmo vidjeti...

Sumiraš što si odrazgovarao, i shvatiš da su te na 2 od 3 posla otkantali zbog manjka iskustva, a bogami ni uvijeti koje nude nisu bajni, blago rečeno.
Na onom zadnjem su te "ozbiljno uzeli u obzir" iako znaš da će zaposliti nekog svog poznanika ili rođu i da taj posao nećeš dobiti, niti će ti se javiti kako su ti rekli.

I tako nakon dosta traženja, počinješ se prijavljivati i za kombi, i za gradske dostave (kao da će to iskustvo nekome tko ima tegljače biti bitno) pa za kombi prijevoz putnika...
Onda prihvatiš neki od poslova dostave, gdje misliš da ćeš barem biti za volanom, ali...
Za volanom ćeš biti tek nakon što natovariš kombi sa 1,5 t robe, kakvih otprilike kakvih 2 kilometra max. do prvog komitenta i tako po kilometar dva do slijedećih.
Pa dalje za tim slijedi: pazi na stupiće, radiš već 10 sati, parkiraj se gdje nesmiješ, plati kaznu za parkiranje jer neće onaj tko te poslao...
Nakon mjesec dana i pola plaće što vidiš (ako i to) kažeš doviđenja, -nisam tako jeftin.
Oni koji rade na takvim poslovima su uglavnom NKV, B kat. raja kojoj je Mercedes Sprinter bolja alternativa nošenju vreća cementa na baušteli.

Slijedeći posao tražiš onakakv kakav ti treba, makar sjedio doma.
Ruješ po oglasima jer nemaš nikakve veze, i napokon dolaziš do firme u 50 km okolici svojeg prebivališta, i kažeš sam sebi: zbog posla mi to neće biti teško.
"Prijavljujemo vas na minimalac, ostatak ide na ruke, nekada po zasluzi i bonusi, sve što strgate-plaćate, nekada se radi malo duže i plaća bi u pravilu trebala biti negdje iza prvoga..."
Vozite ova dva kamiona koja su još na parkingu (moj primjer: Eurocargo s bauštel-kabinom i Trakker).
Praxa:
Minimalac i ide na ruke, ostatak ćeš dobiti na Sv.Nigdarjevo, zasluge i bonovi nisu u riječniku ove firme, obično dođeš u noć i odeš u noć, plaća je iza pravoga, ali kojeg mjeseca.
Zoveš firmu da sviraš kraj utakmice ali:
Na samu spomen kraja netko ti se više ne želi javiti i poklapa ti slušalicu.
Dolaziš do informacije da je firma muljatorska i uzimaju Radne samo da bi dokazali da ispunjavaju uvijete za stručno osoblje koje im treba da bi održali ugovor s jednim državnim poduzećem.
Počneš već bijesno zvati sve članove obitelji od unuka do bake i dok ne zaprijetiš Policijom nitko ti se ne javlja, nakon toga ide: "ma ne, vi ste to krivo shvatili, pa to je nesporazum, budemo to sredili, ljudi smo"...
Suma: nakon kojih 2 i nešto sitno mjeseca dobijaš nazad Radnu koja je ostala nepopunjena kako je do tada i bila, skupa sa svojim papirima i plaćom koja tek pokriva troškove puta unutar kilometraže pos'o-kuća-kuća-pos'o.
Popizdiš i kada su ti papiri već u rukama, u tenutku njihove nepažnje naplatiš se iz njihovog goriva, pa nek dokazuju da sam to ja, obzirom da ja nikada tu nisam ni radio...

Idemo dalje po razgovorima za posao.
Sada si već i kao mlad mislim: svaka čast dobrom kamionu i "iskustvu", kada formalno nisam ništa radio, a s tim novcima mogu pokriti samo najosnovnije troškove.
Jedino što me izvlači je ženina plaća.

Naredni potencijalni poslodavac me pita za iskustvo, a ja mu počinjem priču o jednoj firmi i radu na crno, koju je možda bilo bolje izbjeći.
Priča o uvijetima je kao po šabloni, plaća uredna, treba "malo više" raditi nekada, kamion dobar, ide prijava...

Ovdje se mogu osvrnuti i na svoj prethodni posao.
Privatnik me uzeo samo zbog toga jer što prije treba vozača, jer mu je prošli dobio zabrane ulaska u neke LDC-ove radi zajebancije s paletama i krađom robe.
Moja radna okolina se nije mogla čudom načuditi (meni) čudnovatom stvorenju koje je došlo preko oglasa za posao a ne rodbinske veze.
Kako nisam rođo, niti sam upao preko veze, malo ljudi mi je uopće željelo odgovoriti na "dobro jutro" .
Ostali me tretiraju kao govno, kao da sam Turčin ili nekakvo čudovište iz močvare, pa ti ne žele reći ni hvala, ni kada im pomažeš u njihovom poslu.
Kamion hladnjača, troosovinac, ture po LDC-ovima, uzeli su me samo zato da bi drugi vozač na manjem kamionu mogao ići što prije doma, a ja ostajem od 06:00 do 18:00.
Još mi to ne bi toliko diglo tlak da taj drugi vozač nije drot u mirovini na penziji od 4.600 kn, za rad na crno dobije od šefa još 4.600 kn 06:00 - 13:00, nije kvalificiran i krade nekome vozaču njegovo radno mjesto.
Također je i notorni lopov koj mi krade iz kašeta dok vraćam povrat, nekulturan, neobrazovan do krajnjih granica, sa manirima idijota, laže čim zine.
I takav priča kako se meni ne da raditi i kako sam ja loš radnik, itd.
A ja se trudim, ljubazan sam maksimalno i nakon 12 sati posla, i nakon što krševina sa milijon i par stotina tisuća kilometara ostane u kvaru nakon što tisuću puta napomenem da ima ozbiljnih problema, nikada nisam krao, jer mi je to ispod časti, pa makar i povrat koji nema kalo.
Pola poslova se radi "ispod stola" i ruše se cijene onima koji žele normalno živjeti od prijevoza.
A ja samo još čekam jedan moment nekulture prema meni da pošaljem "anonimnu prijavu" u Državni Inspektorat, ionako je vrijeme kad država trenira strogoću.
O plaći ili radnom vremenu i ostalim stvarima da ni ne počinjem...

Dakle iz nekih šturih opisa iz mojih iskustava ostalim početnicima mogu sumirati neke stvari.

Prvo!
Ne, nemojte za početak tražiti kombi -tražite sve što vam ulazi u opis kvalifikacije.
Ja sam odbio 5 poslova na kombijima jer više ne radite kao vozač, ni kao dostavljač, već kao pokretni skladištar.
Vrlo malo danas kombi-prijevoza vozi međugradske na relaciji od skladišta do skladišta.
Nećete biti ništa bolji vozač kamiona ako krenete od kombija.
Na probnim danima na kombiju sam vidio da sam u većini slučajeva više kilometara prešao u svom autu od kuće do posla nego u kombiju na poslu.
Ako vam se i ukaže prilika na kombiju, tražite firme koje imaju kombije za dostavu između svojih centara.
U protivnom ćete se po gradovima (pogotovo Zagrebu) naplaćati kazni za parkiranje u iznosu pola svoje plaće ili više, a mogućnosti da na nekim prozaičnim mjestima gdje morate stati zapnete za stupić su velike.
Eh da, kombi u većini slučajeva tovarite sami, a gotovo sigurno ga istovarujete sami.
Sami zaključite da je veći kombi više posla, a i štedite kičmu -trebat će vam kad ćete nositi klince pišalonca.

Drugo!
Tražite sve što vam spada u kvalifikacije koje imate, bio to kombi ili tegljač s poluprikolicom.
Ako ste oprezni, nikada nećete slupati ili oštetiti vozilo kojim upravljate!
Ako ste oprezni!
Ja i danas gledam kako neki vozači kamion po nekim užim mjestima ili zavojima voze 20km/h, iako mi se žuri, to mi ne smeta, jer sam i ja bio super-oprezan kada sam počinjao.
Ukoliko dođete s Mercedes Sprintera ili Ducata na MAN TGM, to je jedan sasvim drugačiji svijet kojem vas kombi nije naučio.
Trebat će vam neko vrijeme na svakom kamionu da ga upoznate, a kasnije ćete pičiti kao grom.
Postoji mogućnost da dobijete odličan posao na kombiju ili grozan posao na novom TGX solašu -izaberite ono prvo.
Poslovni put vas može nanjeti da imate odličan posao na novom troosovincu ili loš na bilo čemu drugome.
Zato se javljate na sve!

Treće!
Ja obično za plaću ne pitam, raditi ću dostavu kamionom po LDC-ovima i za 3.000 kn (iako je i to daleko pre malo) ako je plaća redovita i poštuje se ZOR, bonusi i prava iz Ugovora.
Kao što i ja poštujem svoju stranu Ugovora, i dolazim svako jutro u 06:00 (ili ranije) na posao kojeg radim odgovorno bez obzira dali je noć prije bila nečija svadba, rođendan od klinca...
Neka osnovne informacije odmah na razgovoru za posao ne ostanu nerazjašnjene!
Radno vrijeme vozača se mora znati, kao i kada stiže plaća.
Razumijem da plaća može kasniti 5 - 10 dana možda i više, ali ako se nakon toga nastavlja sa "pa sad će, evo je, danas sam uplatio" -bježite odatle...
Ukoliko vas firma zakida za dio plaće, a svoj posao ste radili odgovorno i predano, kada dobijete papire u ruke nađite način da se naplatite od firme bez grizodušja.

Četvrto!
Mene to smeta, ali ako vas ne smeta što vaša firma radi na crno (to ćete vidjeti po ispunjavanju teretne i putne dokumentacije), valjda vas smeta što netko uz vas radi na crno i dobiva možda i veći novac.
Pogotovo ako vas takav šef ili suradnik na crno još i gazi.
Prijavite Državnom inspektoratu (možete i anonimno)!
Boli me ku*ac, ako smo ja i vi mogli dati sveukupno tisuće i više krvavo zarađenih kuna za sve svoje kvalifikacije (a ja ih imam gro), zašto bi neki šupak radio na crno i bez KV-a, pogotovo ako je u mirovini!?

Peto!
Nemojte krasti!
Vidio vas netko ili ne, time samo narušavate profesiju koja vam daje kruh.
Već iovako dovoljno zlih glasina kruži o vozačima.
Ako ste si dobri i korektni sa kolegama iz drugih firmi, bit će vam dovoljno i to što će vam oni koji voze za svoje firme (voće/povrće/prehrana) gotovo uvijek nešto dati (od viška ili povrata).
Također dobro pazite da vam skladištari u LDC-ovima ne kradu na prijemu, dobro ih nadzirite!
Mene je ta škola koštala cca. 400 kn.

Ja sam došao do nekih zaključaka.
Što se mene tiče, ja danas mogu raditi i na 30 godina starom kamionu, ako je on uredno održavan i savršeno ispravan.
Naravno, ukoliko ide prijava i normalna je plaća redovita i poštuje se Ugovor.

Što vas može iziritirati.
Radom na crno ne pomažete ni sebi ni svom iskustvu za volanom.
Zato ja sada u Radnoj imam rupe po par mjeseci.
Osim ukoliko Vaš prethodni poslodavac ne pristane (što se neće dogoditi) da telefonski kontaktira Vašeg budućeg poslodavca i potvrdi mu da ste radili kod njega na crno, nećete si time pomoći.
Vidjet ćete da ni svi vozači nisu ni pedantni ni uredni, a pola njih boli apsolutno briga za svoj posao.
Ima vozača koji imaju odlične nove kamione, koji su zapušteni i usmrđeni.
Koliko je nekome od vozača stalo do posla, vidjet ćete samim pitanjem "što voziš"?
Kada ti vozač koji vozi npr. Volvo Ocean Race ili Scaniu R500 počne objašnjavati kako vozi "onaj tam zeleni veliki šleper" onda ga vjerojatno za to i boli briga.
Ako je i vama stalo do vašeg auta, onda sigurno ne vozite "onaj tam crveni sedan s grbom" niti vozite FIAT Astru...
Svoj kamion uredite i očistite prem svom ukusu neka se vidi da ga vozi vozač, a ne smetlar koji je pogriješio vrata.

I, na poslijetku, nadajte se da ćete dobiti posao kod šefa koji će to znati cijeniti...  Smiley
Ukoliko vam mogu pomoći, otvoren sam za sva pitanja...  Wink

LP
« Zadnja izmjena: 07. Prosinac 2011., 13:39:00 Flippy » Evidentirano

Tout comme hier, ici aujourdhui, des Chevaliers et des Dames se replient ;
Ils viennent en quête du Saint Graal, leur Sang réel, le Vivant de leur âme !
mladenRI
Vozač

Offline Offline

Dob: 31
Lokacija: Rijeka-Grobnik
Postova: 76



« Odgovor #118 : 07. Prosinac 2011., 15:51:08 »

Preko oglasa ni nemozes proći drukčije nego šta vidimo u gornjem primjeru.Preko oglasa traže firme koje nemogu doći do radnika tako da oglasi palac dolje
Preporuka nekog kolege već da i još ako je on zaposlen u toj firmi vise godina pa te preporuci onda možeš nešto očekivati.
Evidentirano
sofer
Vozač

Offline Offline

Dob: 20
Lokacija: Rijeka
Postova: 1.933


091-551-9299


« Odgovor #119 : 07. Prosinac 2011., 17:15:21 »

Preko oglasa ni nemozes proći drukčije nego šta vidimo u gornjem primjeru.Preko oglasa traže firme koje nemogu doći do radnika tako da oglasi palac dolje
Preporuka nekog kolege već da i još ako je on zaposlen u toj firmi vise godina pa te preporuci onda možeš nešto očekivati.
a zna se desit da imaš i 2 veze u nekoj određenoj firmi i da te otkantaju, jer nisi nikom rod mellow
to se meni desilo.. nešto najgore, osječaš se omalovažavanom
 a šta sad , bježi iz hr tu nema budućnosti drink
Evidentirano

 Str: 1 ... 6 7 [8] 9   Gore
  Ispis  
 
Skoči na:  



Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!


Google visited last this page 20. Travanj 2014., 04:07:48