Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz


23. Travanj 2014., 10:22:54 *
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
 
   Forum   Pomoć Prijava Registracija  

 Str: [1] 2 3 ... 15   Dolje
  Ispis  
Autor Tema: Prijevoz kontejnera  (Posjeta: 32121 )
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
kamion-bus
Počasni član
Vozač
*
Offline Offline

Dob: 39
Lokacija: Zagreb
Postova: 441


« : 07. Prosinac 2007., 14:07:06 »

Dakle, TG, pošto sad vozikaš te kontejnere podijeli s nama tajne posla... Naravno, uključite se u diskusiju i ostali koji se kužite u to.

1. Tvoja iskustva i usporedba Rijeke i Kopra - organizacija posla na kontejnerskim terminalima, radno vrijeme (od 0 do 24 ili nekako drugačije), vrijeme čekanja na ukrcaj i iskrcaj, na papire, uvjeti za vozače dok čekaju (birtije, trgovine, čekaone i sl.), gužve, pristup terminalima (čini mi se da je do Brajdice dosta tijesno za proći), itd.

2. Kad odvezeš kontejner iz luke, u kolikom broju slučajeva ga vraćaš praznog u luku, a u kolikom ga ideš usput nekud nakrcat (pošto taj prekomorski uvoz i izvoz nisu u nekoj ravnoteži)? Jel ostavljaš kad prazan kontejner negdje drugdje (primjerice kontejnerski terminal u Zagrebu, ili u nekoj drugoj državi?

3. Jel` postoje rokovi za povrat kontejnera, s obzirom na isplovljavanje broda? I tko zapravo upravlja tim kontejnerima, agenti brodara ili netko drugi?

4. Jel se carinjenje kontejnera obavlja i u luci, ili samo u odredišnim carinarnicama? Koliko su česte kontrole u luci, da se otvaraju i ponovo plombiraju, i jel se uopće provode tako nasumice?

5. Kud ih vi s kamionima uglavnom vozite? Osim Hrvatske. Znam da dosta ide za Srbiju, a što je s Bosnom? Oni su vjerojatno više na Ploče orjentirani... A Madžarska, Austrija, Češka, Slovačka?

Ako se sjetim još čega, eto me s novim pitanjima.  drink

Evidentirano
Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz
« : 07. Prosinac 2007., 14:07:06 »

 Evidentirano
TG
Gost
« Odgovor #1 : 08. Prosinac 2007., 00:48:08 »

evo malih tajni velikih majstora kuhinje  winkwink
1. O usporedbi Rijeke i Kopra bi mogao pisati 5 dana i nebi ništa napisao - dan i noć. Ali, barem da pokušam odgovorit na pitanja. Organizacija posla je potpuno različita, npr. u Rijeci se prvo telefonski dogovori sa špedicijom o prijevozu kontejnera iz Luke prema odredištu. Onda špediter šalje dispoziciju na odobravanje za ukrcaj i kad vozač kupi ulaznicu i dođe u luku, javi se carini i policiji, te dispečerki koja na temelju usmeno izrečene tablice i špedicije nađe iz hrpe papira broj kontejnera, preko kompjutera nađe njegovu lokaciju na terminalu i uputi te na tu lokaciju. Logički, ako prethodno imaš prazan (ili pun) kontejner za iskrcat, iskrcaš ga i onda dođeš do napisane lokacije, skloniš kamion da ne smeta unutarnjem transportu (praktički nemoguća misija) i sam tražiš kontejner. Kad ga nađeš, obično moraš okrenut kamion jer su, po Murphyjevim zakonima, vrata kontejnera tamo di ne trebaju biti  tickedoff . I onda počinje vratolomna akcija trčanja za lučkim "contstacker"-ima (popularno zvani "belottiji"), galama na sav glas da ti čovjek (ako je od volje) istramaka kontejnere koji smetaju i natovari ti onaj koji ti treba, onda zoveš špeditera, čitaš mu broj kontejnera i plombe, te se vraćaš prema ulazu u luku, parkiraš se di ima mjesta (uglavnom nigdje), nalaziš se sa špediterom kod aparata za kavu, potpisuješ JCD, onda ovaj to nosi na carinu, kad carina to sve ispečatira (JCD, CMR, fakture, packing liste,.....) pališ kamion, ideš na izlaz, opet se javljaš cariniku koji pogleda te papire i u 99% slučajeva te pušta natrag u RH i po gasu. Ima posebnih slučajeva kada moraš proći rendgen prije izrade provoza, ponekad i otvaraju kontejner pa pregledavaju robu, kad je kontejner ocarinjen opet su posebne procedure, ali to sve ide nekako jako rijetko, pa da sad ne duljim bez veze.
Koper - Tura se dogovara minimum 2 dana unaprijed sa najavom tablica, podataka vozača, izlaznom graničnom prijelazu (ili odredišnoj carinarnici) špediciji. Kad vozač dođe u Koper, OBAVEZNO parkira na parkiralištu izvan Luke, pješke odlazi u špediciju i preuzima slijedeće dokumente: VHODNA i IZHODNA DISPOZICIJA (komad papira standardno isprintan na komu piše sve o tvojoj misiji u Luci), CMR, fakture i slične papire, te POOBLASTILO ZA PREVEZEM na kojem opet piše sve o teretu, kontejneru, izlaznoj granici (ili odredišnoj carinarnici), tablice, ukupna masa, ma sve živo šta treba i ne treba i sa svim tim papirima se vraćaš u kamion i ideš u Luku. Ulaskom u luku moraš predočit račun od plaćenog parkinga (na kojem si maloprije parkirao) i taj račun ti služi kao ulaznica, javljaš se carini (ako si pun, ako si prazan samo protutnjiš), prolaziš kroz rendgen i nastavljaš do sekcije RO-RO & Kontejnerski terminal (KT). Na ulasku u KT javljaš se dispečeru sa VHODNOM i/ili IZHODNOM DISPOZICIJOM te ovaj upisom šifre u kompjuter dolazi do tvog kontejnera i njegove pozicije. U toj "čekaoni" na laserskom printeru ti dispečer isprinta REDOSLJED OPERACIJA NA TERMINALU, a na njemu ti pišu tvoje tablice, brojevi kontejnera i njihove pozicije. // inače definicije pozicija u Rijeci i Kopru su slične, ali različite i u Kopru su bolje organizirane //
Sa tim redosljedom sjedaš u kamion (prethodno otpustiš / pripremiš ključeve za prihvat kontejnera), i strogo pratiš redosljed, npr.
1. 303 MSCU 123456-7
2. 412 TGHU 123456-8
Što znači - PRVO istovaraš kontejner MSCU 123456-7 (kojeg trenutno voziš na šlepi) na poziciji 303 --> dođeš točno na poziciju 303 (pravilno označenu i iscrtanu), "contstacker" ili mosna dizalica u 99% slučajeva već čeka na tvoj dolazak, prihvati kontejner, ti se makneš, on postavi kontejner na poziciju i prvi zadatak je gotov.
DRUGO - tovariš kontejner TGHU 123456-8 na poziciji 412 --> voziš do grupe 400 u 12 red, tamo staneš na točno određenu poziciju, izađeš van i točno u tom redu ti je kotejner, nije ni ispred ni iza ni sa strane, provjeriš gdje su mu vrata i po potrebi okreneš kamion. Sjedneš u kabinu i čekaš. Nema trčanja, skakanja, žicanja itd jer unutarnji transport KT-a Luke Koper je opremljen sa radio stanicama i umreženim kompjuterima na kojima se ispisuje lista čekanja kamiona za utovar, npr. "RI-700-OG; 412; TGHU 123456-8" i po principu "tko prvi, njegova divojka" dolazi ti ili mosna dizalica ili "contstacker" i bez neke nervoze i galame fino kulturno ti postavi kontejner na prikolicu, i to nevjerojatno točno. Nakon utovara se mičeš nazad do ulaza u sekciju RO-RO & KT, tamo osiguravaš kontejner sa predviđenim ključevima na prikolici, opet ideš u ured i daješ dispečeru IZHODNU DISPOZICIJU, on na temelju toga izdaje potvrdu o primitku kontejnera, izvana pregleda kontejner da nije fizički oštećen, ti potpisuješ tu potvrdu i voziš prema parkingu za carinjenje. Kad se parkiraš na taj parking (koji je neposredno prije izlaza iz Luke Koper), uzimaš sa sobom sve papire koje si dobio u špediciji skupa sa onom potvrdom o primitku kontejnera i odlaziš kod carinika da ti izda T1 iliti po naškem JCD, uzimaš njihove plombe sa žicom i pombiraš kontejner. Na samom izlazu opet se javljaš drugom cariniku kojemu daješ jednu kopiju tog T1, on ti stisne plombu i SREČNO POT!

2. Uglavnom, ako voziš nakrcan kontejner negdje na "pražnjenje" vraćaš se prazan s njim u luku. Inače, postoje i ture u kojima ti iz luke izlaziš sa praznim kontejnerom negdje na punjenje i punog ga vraćaš u luku. To su uglavnom dvije razdvojene operacije, jer se u mnogim slučajevima radi svaki put sa drugim špedicijama i teško se sinkronizirat da npr. preko jedne špedicije izlaziš sa punim kontejnerom negdje na pražnjenje i da taj isti nakrcaš sa nečim drugim za nazad preko druge špedicije. Naime, o čemu se radi: svaki kontejner je vlasnik nekog brodara, pa taman to ne pisalo na njemu. Da ti uzmem za jedan okvirni primjer, krcaš preko špedicije "A" kontejner čiji je vlasnik CMA-CGM France i voziš ga na pražnjenje. Taj kontejner je izveden iz luke preko jedne dispozicije. Slijedeća tura ti je preko špedicije "B" punjenje praznog kontejnera čiji je vlasnik CMA-CGM France negdje u Hrvatskoj i vraćanje istog u luku Rijeka. To ti je druga dispozicija. U većini slučajeva ti obaviš posao za špediciju "A" tako da nakrcani kontejner isprazniš i praznog ga vraćaš u luku, uzimaš drugu dispoziciju od špedicije "B" za prazan kontejner i kad se javiš na sekciji za prazne kontejnere, ovi ti kažu da je taj kontejner dobar za punjenje, jer je vlasnik brodar koji je preko špedicije "B" naručio punjenje. I tu si popušio jedan cijeli dan bez veze, uglavnom zbog neorganizacije i lijenosti svih ljudi uključenih u posao (špediteri, lučki otpremnici, ured dispozicija,...)
Što se tiče ostavljanja kontejnera na drugim terminalima, državama i slično - sve ovisi o brodaru, naručiocu, kupcu, špediciji,... - uglavnom SVE JE MOGUĆE. Moguće je vozit prazan kontejner iz npr. Luke Rijeka u Luku Genova (iz nekog razloga), moguće je dovest prazan kontejner na punjenje, tamo ti ga skinu sa šlepe i stave ti napunjeni kontejner OD ISTOG BRODARA i pošalju te natrag u Rijeku, moguće je isto da nakon "klasičnog" istovara ostaviš kontejner negdje drugdje (npr KT u Zg) zbog radi nečega, ali to je jako rijetko. Zato, na kraju krajeva, i jesu izmišljeni kontejneri, da transport ne pati. Vrijeme potrebno za krcanje kontejnera od trenutka ulaska u luku do trenutka izlaska efektivno nije duže od 10 minuta. Toliko otprilike bi i trebalo nekome da skine kontejner na istovaru, stavi ti prazan gore i ti pičiš nazad. Princip kao kod kaucije sa praznim bocama i sličnom ambalažom. Čisto primjera radi, kad sam vozio rezervoare u tvornicu automobila KIA u Žilini, tamo su mi skinuli kontejner i odmah natovarili prazan, potpisali CMR i ja mogu ići.

3. Postoje rokovi za povrat kontejnera, ali nisu uvijek fiksno određeni. Pogotovo ako si iskrcao kontejner u neku drugu luku, ali to je priča za sebe. Uglavnom, špedicija sebe osigura na taj način da ti odredi rok povrata kontejnera, u protivnom ima pravo potraživati penale od strane prijevoznika.
Isto tako je lako moguće kupiti kontejner za sebe, ako ima koji predodređeni za prodaju od strane nekog brodara (u tom slučaju kontejner se mora izbrisati iz registra brodara i sa njega se skidaju registracijski brojevi) i to su ugavnom stari kontejneri predviđeni za otpad.
Upravljanje kontejnerima se uglavnom vrši na slijedeći način, počevši od vrha na niže: vlasnik/brodar u suradnji sa naručiocom transporta (javna ili privatna osoba) --> luka --> brodski agent/broker/brodska špedicija --> kopnena špedicija --> prijevoznik (--> kupac kontejnera)

4. to sam već negdje napisao, ali nema veze. Carinjenje se može obaviti i u samoj luci, ali se ne preferira jer netko tu ne zarađuje (npr. odredišna carinarnica). Kontrole u luci se uglavnom vrše ako dođe do dojave da je u pošiljci "skrivena roba", ako kontejner ide na "rizičnu destinaciju", ako je velika vrijednost robe, ako ne štimaju papiri sa manifestom brodara i radi sličnih razloga. I obavezno, svaki kontejner se plombira nakon pregleda, postupak je isti kao na graničnom prijelazu kad sa ceradom uvoziš robu npr. iz Italije u Hrvatsku. Nasumične kontrole su iznimno rijetke u riječkoj luci, jer se tamo nikome neda radit ono što moraju, a još da si zadavaju extra posao onako bez veze - tolko ludi još nisu.

5. Iz Rijeke kontejneri idu i dosta za Bosnu, uglavnom tamo voze Bosanci, u Srbiju sve češće voze Srbi, ne znam kakva je situacija sa lukom Ploče, ali to je mala luka i oni ne pokrivaju baš neko preveiko područje, više onako za "po lokalu".
Zemlje EU uglavnom naručuju kontejnere iz luka koje su na području EU. Bilo je slučajeva da u našu luku dolaze Mađari po kontejnere za Mađarsku, pa i ono što je išlo za Slovačku preko naših prijevoznika, ali to su uglavnom izvanredne situacije ako npr. jedna luka nema kapacitet prihvata jednog broda, onda brodar prenapućuje brod u drugu luku (dosta česti slučajevi između Kopra i Rijeke, ako jedni imaju mjesta - drugi nemaju)
Isto tako nije isključena mogućnost pretovara robe iz kontejnera pod ceradu, radi problematičnih mjesta istovara gdje uglavnom nemaju sredstva za istovar kontejnera, ili je mala isplativost u odnosu na prijevoz pod ceradom, ili iz drugih razloga,....

Evo, toliko. Ako se sjetiš još nečega, pitaj. Možda ću znat odgovorit  palac gore
E, ruke su mi otpale  Sad
Evidentirano
T.I.P Sava
Vozač

Offline Offline

Dob: 20
Lokacija: Split
Postova: 1.486



« Odgovor #2 : 08. Prosinac 2007., 00:58:52 »

E stvarno svaka čast na ovome  biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin
Ako netko bude vozio kontenjere zna gdje če nači upute  drink drink drink
Evidentirano

eurotech
Vozač

Offline Offline

Dob: 19
Lokacija: Metkovic
Postova: 866


ŠCP-TCP-ZG


« Odgovor #3 : 08. Prosinac 2007., 12:39:53 »

Tg ovo je odlicno
kontejnjeri iz Luke Ploce ti koliko ja znam idu najdalje do Splita i Sinja tu negdje i u bosnu veeeeeeeliki dio
Evidentirano

Scannys are for fannys
markec
Vozač

Offline Offline

Dob: 31
Lokacija: varaždin
Postova: 1.036



« Odgovor #4 : 08. Prosinac 2007., 14:47:09 »

i cini mi se da se luci ploce pretovaruje rasuti teret,tako mi se cini da su tu ostvarili najvise kapacitete...
Evidentirano
eurotech
Vozač

Offline Offline

Dob: 19
Lokacija: Metkovic
Postova: 866


ŠCP-TCP-ZG


« Odgovor #5 : 08. Prosinac 2007., 14:57:26 »

Da to je tocno ugljen ide ko lud zato i prave novi terminal za rasute ali prave i za kontejnjere Smiley
Evidentirano

Scannys are for fannys
Actros1841
Gost
« Odgovor #6 : 08. Prosinac 2007., 21:18:03 »

Vidiš u Bremenu kod BLG ....dođeš na parking .....javiš se nalogom za prijevoz.....i ideš na stazu .....čekaš ni 5 minuta  i eto onog "pauka" ( krana ) i stisne ti ju dolje na šasiju .....zavrtiš kljućeve i pićiš dalje.....

U Hamburgu drugačije .....kao prvo cijeli je Terminal u slobodnoj carinskoj luki.....dođeš u Terminalsku zgradu .....tražiš ured svog špeditera ( onaj koji je naručio prijevoz) i daš mu svoj brojček ......on ti da papir i odeš na poziciju koja ti je naznaćena u njegovom listiću koji ti je dao ( obično do 10 kamiona jedan do drugog )  i moraš u kučicu dalje od kamiona ....tam čekaš dok ti kontejner nije stavljen na šasiju .... i to je to .....na izlasku iz slobodne carinske luke ......uzimaš traku za carinu ....parking .....redom u ured ....gospodična poštambilja i dobijaš sve u ruke .....u kamion i gas .....rendgen je već prije napravljen ......jedino cigarete plombiraju ......ako si predao kontejner onda imaš nalog da uzmeš drugi kod jednog od iznajmljivaća .....sve ostalo radi Wlan i kolega "račurnar" ..... onaj sa onom dizalicom dobije direktno na ekran tvoju pozicju broj i koji kontejner .....jedino u Eurokai moraš staviti žutu okretaljku .....imat šljem.....i signalnu vestu kao i zaštitne cipele ....bez toga moš odmah natrag ....nebuš dobil niš!
Evidentirano
TG
Gost
« Odgovor #7 : 08. Prosinac 2007., 21:53:40 »

Vidiš u Bremenu kod BLG ....dođeš na parking .....javiš se nalogom za prijevoz.....i ideš na stazu .....čekaš ni 5 minuta  i eto onog "pauka" ( krana ) i stisne ti ju dolje na šasiju .....zavrtiš kljućeve i pićiš dalje.....

U Hamburgu drugačije .....kao prvo cijeli je Terminal u slobodnoj carinskoj luki.....dođeš u Terminalsku zgradu .....tražiš ured svog špeditera ( onaj koji je naručio prijevoz) i daš mu svoj brojček ......on ti da papir i odeš na poziciju koja ti je naznaćena u njegovom listiću koji ti je dao ( obično do 10 kamiona jedan do drugog )  i moraš u kučicu dalje od kamiona ....tam čekaš dok ti kontejner nije stavljen na šasiju .... i to je to .....na izlasku iz slobodne carinske luke ......uzimaš traku za carinu ....parking .....redom u ured ....gospodična poštambilja i dobijaš sve u ruke .....u kamion i gas .....rendgen je već prije napravljen ......jedino cigarete plombiraju ......ako si predao kontejner onda imaš nalog da uzmeš drugi kod jednog od iznajmljivaća .....sve ostalo radi Wlan i kolega "račurnar" ..... onaj sa onom dizalicom dobije direktno na ekran tvoju pozicju broj i koji kontejner .....jedino u Eurokai moraš staviti žutu okretaljku .....imat šljem.....i signalnu vestu kao i zaštitne cipele ....bez toga moš odmah natrag ....nebuš dobil niš!

Ma di je Rijeka od toga... stoljećima unazad... A svako toliko se desi nesreća - sudare se "paukovi" sa kontejnerima, koliko je vozača kamiona završilo pod gumama, ma bolje da ne pišem...
Evidentirano
kamion-bus
Počasni član
Vozač
*
Offline Offline

Dob: 39
Lokacija: Zagreb
Postova: 441


« Odgovor #8 : 10. Prosinac 2007., 11:46:49 »

Jel te bole ruke još od tolikog pisanja?  Grin
Ali svaka čast na ovako iscrpnim insajderskim informacijama  palac gore
To mi je fascinantno - tisuće kontejnera u luci, odlaze i dolaze brodovi, kamioni, vlakovi... I ipak svaki završi na pravom mjestu (dobro, vjerojatno koji put i zagube nekog, kao prtljagu na aerodromu  Angry).
Iz tvog opisa sva ta organizacija, naročito u Rijeci, izgleda prilično konfuzno. Ali ako uspiješ za 10-ak minuta skupiti kontejner i izaći iz luke, ipak to funkcionira.

Što se plombiranja tiče, pretpostavljam da vi stavljate u luci duplu plombu, onu malu normalnu, HR u Rijeci ili SLO u Kopru, a one ogromne konjske plombe koje dečki na Jankomiru ili Žitnjaku skidaju kliještima za betonsko željezo da dolaze s polazišta kontejnera... Ili se varam?

Kolike su cijene prijevoza kontejnera u odnosu na ceradu, mislim u postotku, koliko su veće? S obzirom da zbog takve organizacije posla dosta vozite prazne kontejnere... To se ipak ne smatra praznom vožnjom u istom smislu kao s ceradom, ali nije baš ni neka korist od nje.
To je veliki izazov efikasno organizirati, kad se problem promatra globalno - više punih kontejnera primjerice u Europu dolazi iz Azije, nego što ih odlazi tamo. U Kini vjerojatno stalno vlada nestašica kontejnera za izvoz u čitavi svijet, pa brodari žele što brže skupiti prazne kontejnere po Europi i prvim brodom ih vratiti na istok.

Hvala još jednom na trudu TG.  drink
Evidentirano
TG
Gost
« Odgovor #9 : 11. Prosinac 2007., 04:07:05 »

Jel te bole ruke još od tolikog pisanja?  Grin
Ali svaka čast na ovako iscrpnim insajderskim informacijama  palac gore
To mi je fascinantno - tisuće kontejnera u luci, odlaze i dolaze brodovi, kamioni, vlakovi... I ipak svaki završi na pravom mjestu (dobro, vjerojatno koji put i zagube nekog, kao prtljagu na aerodromu  Angry).
Iz tvog opisa sva ta organizacija, naročito u Rijeci, izgleda prilično konfuzno. Ali ako uspiješ za 10-ak minuta skupiti kontejner i izaći iz luke, ipak to funkcionira.

Što se plombiranja tiče, pretpostavljam da vi stavljate u luci duplu plombu, onu malu normalnu, HR u Rijeci ili SLO u Kopru, a one ogromne konjske plombe koje dečki na Jankomiru ili Žitnjaku skidaju kliještima za betonsko željezo da dolaze s polazišta kontejnera... Ili se varam?

Kolike su cijene prijevoza kontejnera u odnosu na ceradu, mislim u postotku, koliko su veće? S obzirom da zbog takve organizacije posla dosta vozite prazne kontejnere... To se ipak ne smatra praznom vožnjom u istom smislu kao s ceradom, ali nije baš ni neka korist od nje.
To je veliki izazov efikasno organizirati, kad se problem promatra globalno - više punih kontejnera primjerice u Europu dolazi iz Azije, nego što ih odlazi tamo. U Kini vjerojatno stalno vlada nestašica kontejnera za izvoz u čitavi svijet, pa brodari žele što brže skupiti prazne kontejnere po Europi i prvim brodom ih vratiti na istok.

Hvala još jednom na trudu TG.  drink

Evo, odmorio sam ruke, sreća da vozim automatica pa ne moram šaltat  funny funny funny funny
Vidiš, postoji princip kako za 10 minuta uć u luku, nakrcati kontejner, dobiti papire i izać van. Za to trebaš imati brojeve telefona špeditera, prijatelja "belottistu" i prazan terminal - nemoguća misija
Inače, što se tiče plombi, u Rijeci je princip da se ostavljaju one brodske (konjske), te se na JCD piše njezin broj. U iznimnim slučajevima otvaranja kontejnera zbog prije navedenih razloga stavlja se HR plomba. Isto tako, ako je kontejner unaprijed ocarinjen (pa ga voziš direktno na istovar), on na sebi ima samo HR plombu koja se skida prilikom izlaza iz Luke / ulaza u Hrvatsku.
U globalu, svaki od nas vozača je "opremljen" kliještima za skidanje brodskih plombi (moje imaju krak od metra, dobro služe kao oslonac do čekam carinika  funny ), inače bez njih zna jako bolit glava  biggrin
A što se tiče cijene prijevoza, malo fali da se ne izjednače sa ceradom  palac dolje - za sada ti je otprilike RI-ZG sa kontejnerom 150% RI-ZG na ceradi, naravno, sve ti ovisi i o destinaciji, što je dalje - postotak raste. Međutim, ista ti je cijena prijevoza vozio ti pun kontejner vate ili čelika, izuzev frigo kontejnera koji su bolje plaćeni radi osjetljivosti robe. A sad, kako se Kinezi bore s nestašicom kontejnera... to najbolje pitaj njih - već mi ih je pun klinac - kad nakrcam kont sa kineskom robom nikad to ne završi dobro - ili se carinici grabaju za tekstilom (kao carinski uzorci koje mjere na sebi dal im paše) ili je istovar u nečijem dvorištu, ili oboje, ili bude još kakva poslastica - uglavnom trening živaca. Meni osobno najbolje prolaze ture kad sa praznim kontejnerom izlazim iz luke, odem ga napunit (99% daskama, a što drugo) i punog ga vratim nazad u luku. Ne prolazim nikakve postupke carinjenja - roba se carini direktno u luci, nema plaćanja carinskog terminala, ma dušu dalo...
E, odo ja popit  coffee2 pa za Novu Gradišku na punjenje  coolsmiley
Evidentirano
kamion-bus
Počasni član
Vozač
*
Offline Offline

Dob: 39
Lokacija: Zagreb
Postova: 441


« Odgovor #10 : 11. Prosinac 2007., 13:06:35 »

Ajde, sretan put!
To sam isto htio pitati, što se uglavnom izvozi iz HR u kontejnerima i kamo pretežno idu - u Aziju, Afriku, Ameriku...? Znači većinom daske idu i slična hi-tech roba  mellow

Jednom sam prilikom na Jankomiru gledao show. Kad su otvorili kontejner s raznoraznim kineskim pizdarijama za neki trgovački lanac, došlo je do "eksplozije" sadržaja kroz vrata kontejnera. Valjda su Kinezi bili okrenuli kontejner vertikalno kad su ga punili i skakali po robi da je što više natiskaju unutra.  funny Kad se to oslobodilo jednom, nema više šanse vratiti sve nazad. Nisam čekao rasplet priče, ali čuo sam da su morali još naručiti mali kamion da pokupi ono što nije stalo.

Evidentirano
TG
Gost
« Odgovor #11 : 12. Prosinac 2007., 22:38:51 »

Ajde, sretan put!
To sam isto htio pitati, što se uglavnom izvozi iz HR u kontejnerima i kamo pretežno idu - u Aziju, Afriku, Ameriku...? Znači većinom daske idu i slična hi-tech roba  mellow

Jednom sam prilikom na Jankomiru gledao show. Kad su otvorili kontejner s raznoraznim kineskim pizdarijama za neki trgovački lanac, došlo je do "eksplozije" sadržaja kroz vrata kontejnera. Valjda su Kinezi bili okrenuli kontejner vertikalno kad su ga punili i skakali po robi da je što više natiskaju unutra.  funny Kad se to oslobodilo jednom, nema više šanse vratiti sve nazad. Nisam čekao rasplet priče, ali čuo sam da su morali još naručiti mali kamion da pokupi ono što nije stalo.



Ove eksplozije su vrlo česti slučajevi na Jankomiru, već smo se navikli  funny funny funny funny
A njihovi "skladištari" koji prazne kontejner radi pregleda, pa ga poslije pune natrag, nisu baš odlični u tetrisu, ali zato barba Kinez ima svoju mehanizaciju i spremno čeka da pobere svoje krpice i pošalje te u nečije "dvorišče" na istovar
A što se tiče punjenja - ne znam previše šta se krca, ali ima svačega: daske idu pretežito u Kinu i Južnu Ameriku, u Krašu krcaju čokolade za Australiju, Novi Zeland, SAD,... onda imaš dosta firmi koje se bave otkupom PET ambalaže - to tamo melju u sitne komadiće, pakiraju u JUMBO vreće i u kontejner za svukuda (jer mi NE ZNAMO reciklirat PVC), par puta sam krcao u Varaždinu gotov namještaj za SAD,..., tako da se zna nać i pokoja pametna roba na utovarima
Evidentirano
Magnum
Vozač

Offline Offline

Postova: 119



« Odgovor #12 : 19. Prosinac 2007., 19:02:49 »

Ovo je bio užitak čitati, hvala svima na trudu.

A šta se događa u situaciji od prije par dana, točnije vikenda kad je su i A6 i D3 bile zatvorene za kamione 3 dana. A u luci čeka brod koji treba isploviti. Koliko je tu brodar ili špediter fleksibilan da neće sve troškove svaliti na tebe, ili u slučaju kvara kamiona, ili još gore sudara.
Evidentirano
Johnny_IC
Administrator
Vozač
***
Offline Offline

Dob: 26
Lokacija: Rijeka
Postova: 4.908


...on the transmit...


WWW
« Odgovor #13 : 20. Prosinac 2007., 20:16:28 »

Ovo je bio užitak čitati, hvala svima na trudu.


Evo i ja potpisujem Magnuma! Dečki stvarno svaka vam čast... hello2

Uz tu temu imam i jedno pitanje, naime danas se spuštam u centar grada na Rječini i vidim kako sa kontejnerskog terminala izlazi jedan stralis sa poluprikolicom - labudicom, na kojoj je bio kontejner... eh sad, da li je nešto ovako dozvoljeno prevoziti na takvoj kompoziciji jer koliko sam vidio, kontejner nije bio nikako osiguran jer je bio od ruba-do ruba poluprikolice a ne vjerujem da labudice imaju ugrađene klinove za osiguranje takvog tereta... da li na izlazu sa kontejnerskog terminala netko kontrolira kako se kontejner izvlači sa terminala ili je njima potpuno svejedno, bitno je samo da ode...?
Evidentirano

http://www.rentkombi.com/ - RentKombi.com - Iznajmljivanje kombi vozila, najam kombija za sve vaše teretne potrebe
TG
Gost
« Odgovor #14 : 20. Prosinac 2007., 21:37:43 »

Ovo je bio užitak čitati, hvala svima na trudu.

A šta se događa u situaciji od prije par dana, točnije vikenda kad je su i A6 i D3 bile zatvorene za kamione 3 dana. A u luci čeka brod koji treba isploviti. Koliko je tu brodar ili špediter fleksibilan da neće sve troškove svaliti na tebe, ili u slučaju kvara kamiona, ili još gore sudara.

Pa ovako... Sreća da je cesta bila zatvorena samo 3 dana, a do sad ne znam dal je bilo slučajeva da pošiljka kasni u luku. Istina, ako kasni zbog nemara ili greške vozača/gazde/utovara/špeditera - tko je sagriješio - plaća penale. Međutim, ovo je bila viša sila naše Majke Prirode u kombinaciji sa ljenosti i nesposobnosti HAC-a i HC-a (nećemo u detalje). Uglavnom, brod nikad ne čeka tih par "hitnih" kontejnera, a sam princip rada je upravo zbog eventualnih kašnjenja napravljen tako da kontejneri stoje u luci barem (pretpostavljam) tjedan dana dok ne dođu na brod. A da se počinje učestalo dešavati sranja sa kašnjenjem isporuke kontejnera na brod, brodar to lako sredi - promijeni luku i problem riješen.

Ovo je bio užitak čitati, hvala svima na trudu.


Evo i ja potpisujem Magnuma! Dečki stvarno svaka vam čast... hello2

Uz tu temu imam i jedno pitanje, naime danas se spuštam u centar grada na Rječini i vidim kako sa kontejnerskog terminala izlazi jedan stralis sa poluprikolicom - labudicom, na kojoj je bio kontejner... eh sad, da li je nešto ovako dozvoljeno prevoziti na takvoj kompoziciji jer koliko sam vidio, kontejner nije bio nikako osiguran jer je bio od ruba-do ruba poluprikolice a ne vjerujem da labudice imaju ugrađene klinove za osiguranje takvog tereta... da li na izlazu sa kontejnerskog terminala netko kontrolira kako se kontejner izvlači sa terminala ili je njima potpuno svejedno, bitno je samo da ode...?

Moguće da je kontejner bio "zero" pretežak za normalnu kompoziciju, pa je išao pod specijalnim prijevozom.
Moguće da i labudica ima "klinove" - stručna riječ je "ključevi" za kontejnere, jer ih nije problem ugraditi na bilo šta
Moguće da se samo još netko htio ogrebati za kontejnerski posao, pa dok šole ne iskipa kontejner u zavoju... - i onda se svi čude zašto MAERSK zahtijeva isključivo namjenske kontejnerice za svoje kontejnere - ali o tome malo kasnije
Evidentirano
 Str: [1] 2 3 ... 15   Gore
  Ispis  
 
Skoči na:  



Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!


Google visited last this page 21. Travanj 2014., 04:26:17