Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz

Teretna vozila => Tehnika => Autor teme: master14 - 18. Ožujak 2008., 21:19:26






Naslov: Mjenjac na actrosu
Autor: master14 - 18. Ožujak 2008., 21:19:26
Pozdrav forumasima!
Dakle moze mi netko ukratko opisati kako radi poluautomatski mjenjac na actrosu? 98 godina! Kako funkcionira i kako se mijenja? jos ga nisam vozio a trebao bi ga otpeljat od tocke A do tocke B! Hvala :vozim:


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: markec - 18. Ožujak 2008., 21:37:14
kolega vrlo jednostavno,imas njemu sa strane dva gumba,rucica ti ide naprijed nazad,i imas jednog prekolpnika za polovinke.
lijevi gumb ili onaj do tebe je za nazad,a desni je za izbaciti iz brzine.
znaci kad kreces stisnes kvacilo rucicu gurnes prema naprijed i on sam odabere brzinu u koju ubaci i lagano kreces,i onda samo naprijed tako mijenjas,ako hoces mozes i sa prekolpnikom za pol brzine mijenjati,ali to ti vise treba kad ides uzbrdo i imas tereta.
voznja unazad
stavis ga u ler(izbacis iz brzine) stisnes lijevi gumb i gurnes rucicu prema nazad.i to je to,vrlo je jednostavan mjenjac.tako da nece biti problema.
ima i tu clanova koji voze actrose pa ce ti i oni sve objasniti,ja ga vec dugo nisam vozio,pa ti nemogu sve u detalje...


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Medo - 18. Ožujak 2008., 23:28:33
Ajdmo redom.

Najbitnije je desni gumb: LER! Kada nisi siguran kvačilo i desni gumb i on je u leru.
Kada krećeš bez kvačila gurneš ručicu jednom prem naprijed i on odmah bira 2. brzinu, a  ako ju gurneš još jednom bira 4. brzinu. Onda stisneš kvačilo i sam ubaci u brzinu i krećeš. Dok voziš: prije promjene brzine samo gurneš ručicu prema naprijed i on bira brzinu sam i ti samo nakon toga stisneš kvačilo i on prebaci. Isto tako i prema nazad. Gurni - stisni kvačilo i prebacio je.
Ako hočeš šaltati po pola brzine za to ti služi mala sklopka ispred ručice. Gore-dole. Rikcverc: prvo u baci u ler, zatim stisneš lijevo dugme i dok držiš dugme povuci prema nazad i eto ga u R.
To ti je osnovno. Ima još.
Ako šaltaš pri nižim okretajima mjenjač sam šalta po pola brzine, da te to ne bi zbunilo, a ako šaltaš pri većim, sam bira cijelu brzinu. Da ne bi morao stalno tjerati motor u veće okretaje da bi šaltao punu brzinu, pri šaltanju stisneš lijevo dugme i gurneš ručicu prema naprijed i on bez obzira na okretaje šalta punu brzinu. Isto vrijedi i za nazad, ali moja preporuka je ako šaltaš nižu brzinu samo gurni ručicu prama nazad i pusti njega da izabere brzinu koja je odgovarajuća, jer to radi zbilja dobro. Ovisi ti jel samo usporavaš motorom, ili kočiš motornom kočnicom, ili još u kombinaciju stavljaš retarder.
Možeš ti i prvo stisnuti kvačilo pa onda gurati ručicu, nećeš pogriješiti, ali je lakše da ga pripremiš i onda kvačilo.
Kada ti blica određena brzina, blica neko kratko vrijeme, osim kada stojiš onda blica duže vremena, i onda se ugasi. Ne čeka te do vijeka da stisneš kvačilo. Ako si u vožnji ili u leru zabunom gurnio ručicu, samo stisneš desno dugme bez kvačila i s tim poništavaš izabranu brzinu i vraća se u prijašnje stanje.
Eto nadam se da sam ti približio, ako imaš pitanjce ti pitaj. Kako je Markec rekao, vrlo je jednostavno, iako ti se sada ne čini tako, ali jednom kad se navikneš sve ide po loju i ja ga ne bih mjenjao ni za brdo karamela.  :)


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: master14 - 19. Ožujak 2008., 01:36:00
Ej decki, hvala na odg. bolje mi niste mogli objasnit! to sam trazio! :vozim:


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: kamion-bus - 19. Ožujak 2008., 14:07:30
I još jedna bitna napomena - nemoj ga požurivati! Kad stisneš kvačilo, čekaj lijepo da on obavi svoje (istina, to traje i traje - možeš cigaretu skoro ispušiti  ;D), čuješ "klik" i onda ga otpustiš. Inače će to kliktalo nagraditi tvoje uši rafalnom paljbom, mjenjač će možda ostati u prijašnjoj brzini, a možda ga izbaci i u ler. Ništa strašno ako ti se to i dogodi, lijepo stani, pa ispočetka. Sretno!  :drinks:


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Baja - 19. Ožujak 2008., 14:13:15
Kod mene kad se gurne ručica prema naprijed, ubaci u 2. a kad stisnem ljevo i desno dugme skupa pa gurnem, onda kreće iz 1. ;) I nikada ga nismo probali šaltati bez kvačila.


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Medo - 19. Ožujak 2008., 14:17:18
Ne možeš ga šaltati bez kvačila, ali možeš gurnuti ručicu i dok blica ti stisneš kvačilo i on prebaci.
Probaj ovo: neka kamion ima dovoljno zraka (pun), bez kontakta stisni lijevo i desno dugme zajedno i dok držiš daj samo kontakt i pusti dugmad. Čut ćeš ispirivanje iz mjenjača. To nije loše napraviti jednom u mjesec dana da ispiriš ventile. I onda ti na displayu napiše neke vrijednosti, ali o tome ti Igor može više reći. Igore...


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Baja - 19. Ožujak 2008., 14:22:45
Zanimljivo :coolsmiley: Za vikend idem kući pa ću probati :biggrin:

Igore, čekamo detalje :winkwink: :coolsmiley:


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Six - 19. Ožujak 2008., 14:35:34
I još jedna bitna napomena - nemoj ga požurivati! Kad stisneš kvačilo, čekaj lijepo da on obavi svoje (istina, to traje i traje - možeš cigaretu skoro ispušiti  ;D), čuješ "klik" i onda ga otpustiš. Inače će to kliktalo nagraditi tvoje uši rafalnom paljbom, mjenjač će možda ostati u prijašnjoj brzini, a možda ga izbaci i u ler. Ništa strašno ako ti se to i dogodi, lijepo stani, pa ispočetka. Sretno!  :drinks:

pa dobro sad nije bas toliko strasno..o odnosu na eps originalan ovaj teligent je dosta brzi..vise mogucnosti saltanja..to sa guranjem rucice prije kvacila se zove predselekcija brzina..jako dobra stvar..kad se naviknes na takav mjenjac svi ostali jadno izgledaju..naravno da ima i nekih nedostataka ali to sa svakim novijim modelom se poboljsava ,kao i sama brzina saltanja na sto su bile najvece zamjerke u brdu recimo..pogotovo j velik bio razmak izmedju 4 i 5..i sad se osjeti ali ipak dosta manje..


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Medo - 19. Ožujak 2008., 14:39:17
I još jedna bitna napomena - nemoj ga požurivati! Kad stisneš kvačilo, čekaj lijepo da on obavi svoje (istina, to traje i traje - možeš cigaretu skoro ispušiti  ;D), čuješ "klik" i onda ga otpustiš. Inače će to kliktalo nagraditi tvoje uši rafalnom paljbom, mjenjač će možda ostati u prijašnjoj brzini, a možda ga izbaci i u ler. Ništa strašno ako ti se to i dogodi, lijepo stani, pa ispočetka. Sretno!  :drinks:

K&B, jel to provokacija?  :coolsmiley:


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: kamion-bus - 19. Ožujak 2008., 15:01:28
A gle, kako se uzme  ;D, možda je samo nostalgija za nekim starim vremenima i  :vozim: kamionima... Znaš, sad kako stiže Powershift volimo se prisjetiti i prokomentirati "kako je to nekad bilo".
Ali lako za mene, čekaj samo da se "MAN Fan Club" okupi, pa kad otrovne strelice polete  :funny:


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: kamion-bus - 19. Ožujak 2008., 15:13:49
pa dobro sad nije bas toliko strasno..o odnosu na eps originalan ovaj teligent je dosta brzi..vise mogucnosti saltanja..to sa guranjem rucice prije kvacila se zove predselekcija brzina..jako dobra stvar..kad se naviknes na takav mjenjac svi ostali jadno izgledaju..naravno da ima i nekih nedostataka ali to sa svakim novijim modelom se poboljsava ,kao i sama brzina saltanja na sto su bile najvece zamjerke u brdu recimo..pogotovo j velik bio razmak izmedju 4 i 5..i sad se osjeti ali ipak dosta manje..

Točno, ta je njegova sporost najviše nervirala u brdu, zaletiš se pa onda izgubiš zalet dok on prešalta. Točno je da je da je Telligent puno bolji od starog EPS-a, a tek novi Powershift... čekaj da to probaš  :thumbup:
Za razliku od AS Tronica, I-shifta ili Opticruisa, Mercedesovi automatizirani mjenjači su bili sinkronizirani (i sporiji). Sad su na Powershiftu izbacili sinkrone (odmah su ga i olakšali), a sinkronizaciju izmjene stupnjeva prepustili su elektronici motora i mjenjača. Time su izmjene postale brže.

Za one koji žele znati više:
http://www2.mercedes-benz.co.uk/content/unitedkingdom/mpc/mpc_unitedkingdom_website/en/home_mpc/trucks/home/products/new_trucks/actros/powertrain/gearboxes/mercedes_powershift.html
pa kliknite na: Visit the Powershift microsite


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Six - 19. Ožujak 2008., 15:39:07
o powershiftu sam samo citao..znam da izmjena se cuje preko zvucnika ..vise ne dopire zvuk iz mjenjacke rucice..ja iskreno ne vjerujem da cu powershift imti prillku vozi ni u skorije vrijeme..i cuo sam da je dosta brzi..


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Actros1841 - 19. Ožujak 2008., 15:57:33
I još jedna bitna napomena - nemoj ga požurivati! Kad stisneš kvačilo, čekaj lijepo da on obavi svoje (istina, to traje i traje - možeš cigaretu skoro ispušiti  ;D), čuješ "klik" i onda ga otpustiš. Inače će to kliktalo nagraditi tvoje uši rafalnom paljbom, mjenjač će možda ostati u prijašnjoj brzini, a možda ga izbaci i u ler. Ništa strašno ako ti se to i dogodi, lijepo stani, pa ispočetka. Sretno!  :drinks:

 Ja  mislim da je najbitnije da se kod šaltanja pritisne pedala kvačila do KRAJA!!!!!!!! onda brže prebacuje i ne nema "rafala" iz zvučnika ( da ono što od normalnih mjenjača  dolazi krčanje iz "getribe" kod actrosa mp2 dolazi iz zvučnika! a kod mp1 iz konzole gdje je ručica) .... i ako počne rafal a pedala kvačila nije do kraja otpuštena ....odmah je stisnut opet do kraja i u 98% slučaja će je ubacit u brzinu!!!!!!!!!!!!!!

Ja sam svoju tehniku vožnje prilagodio "MERCEDESOVOJ FILOZIFIJI" malo je "adaptirao" ( čitaj šaltaj prije uspona a ne na usponu) i svojim slikama posvjedočio kolika mi je potrošnja po njegovom računaru ( vrlo dobra čak i prema testovima u Trucker časopisu) .....

Treba malo vježbe i iskustva da se nađe kompromis između OSOBNOG STILA i MERCEDES FILOZOFIJE......ali jedno mogu reč.....mnogo sam opuštniji kad vozim po njihovoj filozofiji i manja mi potrošnja!!!!!

Sa tim mjenjačem se u biti vozi tako da se prvo ODABERE BRZINA I TEK ONDA SAM ČIN MJENJANJA DOVRŠI PRITISKOM NA PEDALU KVAČILA ....ta se tehnika pokazala kao najpouzdanija....zašto ? zato jer imam 8 sekundi na raspolaganju da prilagodim ono što je ON predložio svojem mišljenju.....kad uključiš motornu i tek onda biraš brzinu ...tendencija je elektronike da prebacuje za cijelu ili cijelu i pol brzinu niže ( polazi od toga da želiš jače djelovanje motorne) a kad želiš sa ukljčenom motornom na više predlaže SAMO POLA VIŠE ( što možeš onda prilagoditi onim prekidačem za "pola brzine" ili "lijevi gumb i ručica naprijed" za cijelu brzinu) ....

PRAZAN možeš komotno u 4. brzinu za kretanje.....dignut ga na 1500-1600 okretja i onda ručica naprijed .....90% će ruknut za 1,5 brzina gore ....prekidač za pola i dodat još pola ..........i onda pedala .........4-6-8 nije frka ...a češće je da će 4-6- (-8) ....

PUN ....2-4-5-6 ...7 minus ----------8 minus ---8

Obzirom da displey pokazuje samo 1-2-3-4-5-6-7-8 i uz to strelicu prema gore ili prema dolje .........
ja 6,5 zovem 7 minus ( pokazuje 7 i  strelica prema dolje ).......do 4 je ono to je po 2xH 1-2-3-4.............uz split ako je strelica prema gore ili prema dolje .............od 5-6-7-8 je ono što je kod normalnih drugi H .......naravno opet split na + ili - ......

Lagana brda dovoljno je pola dolje ....lagani i dugi usponi ....cijelu dolje .............( kod Liege ( Belgija) na primjer kad sam pun sa  40 t....na usponu ja rokam dolje po cijeli brzinu ......bolje se penje kad su svi konji u igri ......ako kratko pređe na 1700-1800 okretja nije bed ..............ali ne gubiš na inerciji !


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: 98989 - 19. Ožujak 2008., 21:35:59
pa dobro sad nije bas toliko strasno..o odnosu na eps originalan ovaj teligent je dosta brzi..vise mogucnosti saltanja..to sa guranjem rucice prije kvacila se zove predselekcija brzina..jako dobra stvar..kad se naviknes na takav mjenjac svi ostali jadno izgledaju..naravno da ima i nekih nedostataka ali to sa svakim novijim modelom se poboljsava ,kao i sama brzina saltanja na sto su bile najvece zamjerke u brdu recimo..pogotovo j velik bio razmak izmedju 4 i 5..i sad se osjeti ali ipak dosta manje..

Točno, ta je njegova sporost najviše nervirala u brdu, zaletiš se pa onda izgubiš zalet dok on prešalta. Točno je da je da je Telligent puno bolji od starog EPS-a, a tek novi Powershift... čekaj da to probaš  :thumbup:
Za razliku od AS Tronica, I-shifta ili Opticruisa, Mercedesovi automatizirani mjenjači su bili sinkronizirani (i sporiji). Sad su na Powershiftu izbacili sinkrone (odmah su ga i olakšali), a sinkronizaciju izmjene stupnjeva prepustili su elektronici motora i mjenjača. Time su izmjene postale brže.


Jel ovo greška il je opticruise nesinkroniziran, koliko ja znam nije  ?


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Igor - 20. Ožujak 2008., 17:44:37
Ne možeš ga šaltati bez kvačila, ali možeš gurnuti ručicu i dok blica ti stisneš kvačilo i on prebaci.
Probaj ovo: neka kamion ima dovoljno zraka (pun), bez kontakta stisni lijevo i desno dugme zajedno i dok držiš daj samo kontakt i pusti dugmad. Čut ćeš ispirivanje iz mjenjača. To nije loše napraviti jednom u mjesec dana da ispiriš ventile. I onda ti na displayu napiše neke vrijednosti, ali o tome ti Igor može više reći. Igore...

Nemojte ovo raditi. Ovo se radi samo nakon promjene kvačila ili cilindra kvačila. Nanovo se kalibriraju neke vrijednosti, ali duga je to priča... Uglavnom, ništa korisno ne dobijete ako to radite, možete samo nešto pokvariti (recimo da komp. dobije krivu vrijednost o istrošenosti kvačila itd...)


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Medo - 20. Ožujak 2008., 18:48:04
Eto vidiš, svaki dan nešto novo naučiš!  :)
Uglavnom svako ima svoju neku priču, i to sam čuo od jednog vozača osječke Saponie, (imaju samo actrose 15-20 kom) kako mu je njegov masjtor iz radione rekao da je to dobro učiniti tu i tamo. A ovo tvoje objašnjenje mi je logičnije. Život je škola.....


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Igor - 20. Ožujak 2008., 18:58:02
Eto vidiš, svaki dan nešto novo naučiš!  :)
Uglavnom svako ima svoju neku priču, i to sam čuo od jednog vozača osječke Saponie, (imaju samo actrose 15-20 kom) kako mu je njegov masjtor iz radione rekao da je to dobro učiniti tu i tamo. A ovo tvoje objašnjenje mi je logičnije. Život je škola.....

U principu, dobro je raditi samo ono što piše u priručniku koji dobijemo s vozilom, sve ostalo nije dobro dirati...


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: master14 - 20. Ožujak 2008., 20:22:18
Pozdrav!
Evo da vam docaram moje dojmove prve voznje! Osjecaj fenomenalan! Autoput Zagreb-rijeka stavis ga na tempomat i ides!!! mjenjac strava klik gore, klik dole, sve super! Samo kad sam ga parkiravao produkt moje prve voznje.... hondin retrovizor u sto komadica i dvije crte po boku(moje naravno) kad sam skretao u desno moj lijevi kraj kamiona(hladnjaca troosovinac) doslovce je pobrao retrovizor i pola boka honde..... jebi ga to je moja skola! inace meca je zakon!


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Medo - 20. Ožujak 2008., 21:07:03
Eto vidiš, svaki dan nešto novo naučiš!  :)
Uglavnom svako ima svoju neku priču, i to sam čuo od jednog vozača osječke Saponie, (imaju samo actrose 15-20 kom) kako mu je njegov masjtor iz radione rekao da je to dobro učiniti tu i tamo. A ovo tvoje objašnjenje mi je logičnije. Život je škola.....

U principu, dobro je raditi samo ono što piše u priručniku koji dobijemo s vozilom, sve ostalo nije dobro dirati...

Ako dobiješ priručnik!!! Imam neke prospekte na njemačkom, ali ništa konkretno. Imaš li možda priručnik na hrvatskom? I još kad bi bio u digitalnom formatu......  :coolsmiley:


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Medo - 20. Ožujak 2008., 21:09:05
Pozdrav!
Evo da vam docaram moje dojmove prve voznje! Osjecaj fenomenalan! Autoput Zagreb-rijeka stavis ga na tempomat i ides!!! mjenjac strava klik gore, klik dole, sve super! Samo kad sam ga parkiravao produkt moje prve voznje.... hondin retrovizor u sto komadica i dvije crte po boku(moje naravno) kad sam skretao u desno moj lijevi kraj kamiona(hladnjaca troosovinac) doslovce je pobrao retrovizor i pola boka honde..... jebi ga to je moja skola! inace meca je zakon!

To je izgleda neko pravilo!  :) I ja sam, ne baš na prvoj vožnji, ali nije ni daleko, poigrao se s vratima od fieste. A nije mi jasno zašto se vlasnik bunio na moj "dizajn" kada je fiesta izgledala puno bolje. Naravno kad sam izašao iz tih vrata.  :)


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: master14 - 22. Ožujak 2008., 20:46:49
Pozdrav! Imam jedno pitanje u vezi mjenjaca na actrosu (poluautomatski 98god.) Na mjenjacu je jedan zakretni prekidac ispod poklopcica odmah iza rucice mjenjaca! Neznam sta znace oni polozaji ima ih 4-5? Hvala unaprijed


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Actros1841 - 22. Ožujak 2008., 20:51:50
To ti je preklopnik kad popizdi i počne vozit samo u "slučaj nužde modusu"......ja ga nisam imao prilike još korisit, to se nalazi samo kod MP1 na MP2 ga nisam vidio ! Na MP1 je u prvo vrijeme i trebao često....zato su ga Manovci , Scanijaši i ini nazvali KAKTROS ili KAKROS ( slobodni prijevod je konj koji kaki  od Roß = njemački za krasnog konja)


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: actros1853 - 23. Ožujak 2008., 15:41:24
jedno opitanje za EPS za Actrosa 2000god.,ima neka sema kako se resetira,al nigdje nemogu nac postupak,ako mi netko moze objasnit


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: kamion-bus - 27. Ožujak 2008., 15:35:05

Jel ovo greška il je opticruise nesinkroniziran, koliko ja znam nije  ?

Da, zapravo je i Opticruise baziran na mjenjaču sa sinkron prstenima, jedino za razliku od ZF-a šalta bez odvajanja spojke, a brzine ulaznog i izlaznog vratila sinkronizira pomoću elektronike...
Iz tog je razloga i on nešto sporiji od AS Tronica i I-shifta, ali je opet brži od EPS-a/Telligenta.
Hvala na ispravku.  :drinks:


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: 98989 - 27. Ožujak 2008., 17:17:22
Molim!

Možete mi molim Vas reći koliko u prosjeku traje izmjena brzina na opticruise s novom generacijom mjenjača i recimo nekim egr e5 motorom(prema podacima scanie zbog vgt-a mjenja brže) Inače nikad nisam uživo vidio opticruise
ukoliko je moguće za "obični D" i za H

Hvala

p.s Možete mi molim Vas reći nešto više o Scania CAG znam samo da je proizveden 1983----1995 da je imao 8-bitni mp da je radio na elektropneumatskom principu i negdje sam našao podatak da se izmjena brzina vršila kao "single declutching"


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: sofer - 28. Ožujak 2008., 12:46:38
dali neko zna sta znaci na mjenjacu ona crna sklopka i na njoj pise A/M


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: vedro-brzi - 28. Ožujak 2008., 15:08:08
dali neko zna sta znaci na mjenjacu ona crna sklopka i na njoj pise A/M

Automatic/Manual


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: trucker01 - 13. Travanj 2008., 03:10:53
nema nesinkroniziranog mjenjaca vise ni na traktorima


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: svicar - 13. Travanj 2008., 13:32:51
Ima na kamionima,i za divno cudo,sve to radi racunar i nebuni se :yeahhh:


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Sped.Hartmann - 26. Listopad 2008., 20:04:02
 :)


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Sped.Hartmann - 26. Listopad 2008., 20:14:22
RUDI 
Citat:
To ti je preklopnik kad popizdi i počne vozit samo u "slučaj nužde modusu"......ja ga nisam imao prilike još korisit, to se nalazi samo kod MP1 na MP2 ga nisam vidio ! Na MP1 je u prvo vrijeme i trebao često....zato su ga Manovci , Scanijaši i ini nazvali KAKTROS ili KAKROS ( slobodni prijevod je konj koji kaki  od Roß = njemački za krasnog konj
ima to i na MP2 ides prko oni tipki na volanu 10  konfiguration  onda  6GS erzatz betrib frei schaltrn onda  ein i onda  onim tipkama ga saltas kosto mjenjas radio stanice sta oces gang snel gang lagsam R .N ili  alislepen jednom sam morao to koristiti   jel  mi  nije tjeo da salta i verkstat mi je govorio preko tel i tako sam siso sa auto puta


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: muamer81 - 06. Siječanj 2009., 19:40:00
pozz svima...dali neko zna da mi kaze kako se radi veliko ciscenje mjenjaca na actrosu,,,,radi se o eps-u


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Six - 08. Siječanj 2009., 11:45:51
pozz svima...dali neko zna da mi kaze kako se radi veliko ciscenje mjenjaca na actrosu,,,,radi se o eps-u
radi se o telligent sistemu..eps se zvao u ng pa potom u sk modelima..neznam zasto bi radio veliko ciscenje..?to se radi samo u slucajevima izmjene seta kvacila..pusti price okolo da to treba radit.. :(


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: bramba - 08. Siječanj 2009., 14:23:31
..ciscenje mjenjaca....moje iskustvo sa automaticima je jako skromno.....jel mos malo pojasnit six...pretpotstavlajm da se radi o kompu....


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Six - 08. Siječanj 2009., 15:40:56
..ciscenje mjenjaca....moje iskustvo sa automaticima je jako skromno.....jel mos malo pojasnit six...pretpotstavlajm da se radi o kompu....
ma to se radi pomocu dugmadi na mjenjacu ikvacila..preko zraka sve radi..on odradi tzv ciscenje programiranje elektronike..ima tzv malo i veliko ciscenje..sam sistem rada se razlikuje..ako se nezna to radit onda bolje ne dirat.jer ako uradis nesto kako nevalja zna ti izbacit gresku gore odma na displeju ,i privremeno ostanes bez brzina dok pravilno ne odradis..konkretno kod malog tzv ciscenja izbaci gresku gs22.. ;)


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: 6 - 08. Siječanj 2009., 16:16:29
ne 22,  nego gs 02


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Six - 08. Siječanj 2009., 16:24:11
ne 22,  nego gs 02
o ANDREJ pa opet si tu..


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: bagzi - 10. Siječanj 2009., 02:31:02
ne 22,  nego gs 02
o ANDREJ pa opet si tu..

uzeo mi riječ iz usta,haha

jednostavno ne može izdržat ne komentirat nešto o mercedesu..


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Sped.Hartmann - 10. Siječanj 2009., 13:24:11
ma to se radi pomocu dugmadi na mjenjacu ikvacila..preko zraka sve radi..on odradi tzv ciscenje programiranje elektronike..ima tzv malo i veliko ciscenje..sam sistem rada se razlikuje..ako se nezna to radit onda bolje ne dirat.jer ako uradis nesto kako nevalja zna ti izbacit gresku gore odma na displeju ,i privremeno ostanes bez brzina dok pravilno ne odradis..konkretno kod malog tzv ciscenja izbaci gresku gs22.. :)

SIx upravu si sto to nisi napiso  prije par mjeseci  ja sam ovde procito za to i uradioto na svome 1840 i imo velike probleme povremene skoro  3 mjeseca nece pa nece ubrzinu pa  otkaci  bateriju   prcekaj pa  ponovo kreni mislim dasu na  kraju stavili novi stoja geret


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Six - 10. Siječanj 2009., 14:13:01


SIx upravu si sto to nisi napiso  prije par mjeseci  ja sam ovde procito za to i uradioto na svome 1840 i imo velike probleme povremene skoro  3 mjeseca nece pa nece ubrzinu pa  otkaci  bateriju   prcekaj pa  ponovo kreni mislim dasu na  kraju stavili novi stoja geret
pa neznam ja sto tebe pati..a mozda si imao i neki drugi problem..zar ti ne vozis mp2??


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Sped.Hartmann - 10. Siječanj 2009., 20:34:54
ma pogrijesio sam u tipkanju  mp 2 1844 vozim ali sam  procito  to kako se getriba cisti :) i nisam mogo izdrzat pa sam  mu nafilovo zraka   stisnuo  oba dugmeta i popnovo dao kontakt i onda je nesto  sistalo u mjenacu i drugi dan su poceli     ti problemi  te otkaci  bateriju pa malo cekaj ili uzbrdo ostanes  u 8 i nece  nikuda pa staj sa strane i prebacuj  na  notsalt program pa u   radionu  jednom pa drugi  put pa treci   put i jedva su to rijesili tako  nepreporucujem nikome da to radi


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Six - 10. Siječanj 2009., 22:37:38
hahaha opak si ti lik..procitao i aj da uradim..nisi ni pitao kad sta treba da uradis??u kom trenutku..


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Sped.Hartmann - 11. Siječanj 2009., 01:39:34
 :) :)leptop  mi je bio navolanu cito sam post i to radio :coolsmiley: :coolsmiley: i kad sam   napravio ciscenje onda sam daje cito


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: bramba - 11. Siječanj 2009., 11:32:31
..ciscenje mjenjaca....moje iskustvo sa automaticima je jako skromno.....jel mos malo pojasnit six...pretpotstavlajm da se radi o kompu....
ma to se radi pomocu dugmadi na mjenjacu ikvacila..preko zraka sve radi..on odradi tzv ciscenje programiranje elektronike..ima tzv malo i veliko ciscenje..sam sistem rada se razlikuje..ako se nezna to radit onda bolje ne dirat.jer ako uradis nesto kako nevalja zna ti izbacit gresku gore odma na displeju ,i privremeno ostanes bez brzina dok pravilno ne odradis..konkretno kod malog tzv ciscenja izbaci gresku gs22.. ;)


aaa ..hvala ....pretpostavlajm da je to onda bolje ostavit servisu da odradi....za slucaj da krene po zlu


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Six - 11. Siječanj 2009., 11:46:05
ma zapravo je vrlo jednostavno..samo ti neko treba pokazat..da nebi bilo frke..


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: bramba - 11. Siječanj 2009., 12:04:55
jel to samo za merc. vazi...mislim onako princip...sta je sa ostalima


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Six - 11. Siječanj 2009., 12:07:22
jel to samo za merc. vazi...mislim onako princip...sta je sa ostalima
nebi znao reci za ostale..nisam upoznat..


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: bramba - 11. Siječanj 2009., 12:20:42
ok.....ma ja imam mali problem na ivecu....nista nisu pokusavali nego odmah bubnuli nov komp.    oko $3500 i nista ......sad hoce mjenjac skidati ....pa se nesto bojim


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Six - 11. Siječanj 2009., 12:44:42
ok.....ma ja imam mali problem na ivecu....nista nisu pokusavali nego odmah bubnuli nov komp.    oko $3500 i nista ......sad hoce mjenjac skidati ....pa se nesto bojim
opet problemi sa tvojim strojem?nisi vec pisao o mjenjacu da si imao problem??


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: bramba - 11. Siječanj 2009., 12:54:28
to je to ..jos uvijek nije rijeseno...nekako mi se "ne da" da ga opet prekopavaju.......sad je navodno u pitanju viljuska i potisni lezaj...navodno je ZF izbacio "update"...prilikom zaustavljanja umjesto da prebaci u pocetnu brzinu....ide u N...i to tako da se cijeli kamion zatrese ...ne svaki put...samo ponekad kad je vise zaustavljanja za redom...


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: TG - 11. Siječanj 2009., 13:00:23
to je to ..jos uvijek nije rijeseno...nekako mi se "ne da" da ga opet prekopavaju.......sad je navodno u pitanju viljuska i potisni lezaj...navodno je ZF izbacio "update"...prilikom zaustavljanja umjesto da prebaci u pocetnu brzinu....ide u N...i to tako da se cijeli kamion zatrese ...ne svaki put...samo ponekad kad je vise zaustavljanja za redom...

e, ti se to dešava uglavnom po kiši ili povećanoj vlazi u zraku, ili nema veze sa vremenom? Jer znam dosta ljudi koji na fiatu imaju AS da imaju velike probleme kad je povećana vlaga u zraku...


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Six - 11. Siječanj 2009., 13:00:58
to je to ..jos uvijek nije rijeseno...nekako mi se "ne da" da ga opet prekopavaju.......sad je navodno u pitanju viljuska i potisni lezaj...navodno je ZF izbacio "update"...prilikom zaustavljanja umjesto da prebaci u pocetnu brzinu....ide u N...i to tako da se cijeli kamion zatrese ...ne svaki put...samo ponekad kad je vise zaustavljanja za redom...
opet??pa cek radjen je vec jednom ili?nesto nisam u toku??u tebe je el mjenjac zf astronic?jel tako??druk lezaj ako ti pukne ostaces na cesti definitivno..kod tebe je to jos vise izrazeno jer je kamion sa 3 osovine..samim tim je puno grublji.kakav ti je ovjes nazad?'klasican pretpostavljam??Zf je radio i prvi eps na mercu..sa njim je bilo dosta problema.jer je to bio sam pocetak razvoja..


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: bramba - 11. Siječanj 2009., 13:18:27
e, ti se to dešava uglavnom po kiši ili povećanoj vlazi u zraku, ili nema veze sa vremenom? Jer znam dosta ljudi koji na fiatu imaju AS da imaju velike probleme kad je povećana vlaga u zraku...

eto kad si vec rekao ..ima smisla jer je kod mene subtropska klima ..vlaznost zraka je cijele godine 85%-100%.

opet??pa cek radjen je vec jednom ili?nesto nisam u toku??u tebe je el mjenjac zf astronic?jel tako??druk lezaj ako ti pukne ostaces na cesti definitivno..kod tebe je to jos vise izrazeno jer je kamion sa 3 osovine..samim tim je puno grublji.kakav ti je ovjes nazad?'klasican pretpostavljam??Zf je radio i prvi eps na mercu..sa njim je bilo dosta problema.jer je to bio sam pocetak razvoja..

podmazivali su ga(6-7 puta) iako navodno to nije predvidjeno jer je lezaj "zatvoren"...onda to traje mjesec dana i ponovo....a mjenjac je astronic II ser.---ovjes nije Ivecov nego Hendricson Heavy Duty jer je kamion B-double setup.....  posto ja imam jako malo gradske voznje ( 10%) nije toliko izrazeno jer se ne dogadja na otvorenoj cesti...imam veliki servis za 2 tjedna pa ce i ovo bit odradjeno....navodno je ZF izbacio poboljsani sistem lezaja i viljuske..


uglavnom cijela stvar mi izgleda ko corava koka i zrno-------il ce ga nabost il ce crknut prije





Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: TG - 11. Siječanj 2009., 13:26:27


eto kad si vec rekao ..ima smisla jer je kod mene subtropska klima ..vlaznost zraka je cijele godine 85%-100%.


aha. E, pajdo moj, da te utješim. Teško ćeš se riješit tog problema, stvar je u elektronici koja nije pretjerano otporna na vlagu. Jedan se uspio "nakratko" riješit problema tako da je sve priključke od struje otvorio, dobro očistio i išpricao kontakt-sprejem i bio je na miru dva-tri mjeseca. Onda opet na staro. A u servisima mu nitko nije znao pomoći


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: bramba - 11. Siječanj 2009., 13:31:10
jooooj ...sam nek izdrzi jos malo ..evo vec okrece 350 000 ...pa da se dogodine razvodimo ako bude srece..il da kupujem cisternu WD40


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: Six - 11. Siječanj 2009., 15:12:59
jooooj ...sam nek izdrzi jos malo ..evo vec okrece 350 000 ...pa da se dogodine razvodimo ako bude srece..il da kupujem cisternu WD40
sto imas jos tamo dobro od eu proizvoda da ti je cijenom prihvatljivo?


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: bramba - 11. Siječanj 2009., 23:31:12
cijene su slicne ...veci je problem posto je auto transporter uklopiti dimenzije kabine i nadgradnje


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: cima76 - 18. Siječanj 2009., 15:28:33
Kupi si volva, je skuplji ali mu nema kraja.Ne znam kakve autotransportere imate ali naši volvi su prošli pola milje bez problema,scania sa automatikom je isto prava stvar najudobnija od svih al najjednostavnije je najisplativije..bar tako veli naš gazda.


Naslov: Odg: Mjenjac na actrosu
Autor: ivan301 - 12. Srpanj 2018., 09:50:47
Izvinjavam se ako sam promasio temu.
Menjao sam set kvacila na Actrosu 4144 2007 godiste .Sad lepo radi ali mi cesto izbacuje da bi trebao da mu se ucitaju parametri.Po Mercedesu stoji da kad se menja set ide malo ucenje.Da li neko zna kako se radi i da li je dovoljno malo ili treba veliko.
Hvala