Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz


16. Kolovoz 2018., 13:45:54 *
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
 
   Forum   Pomoć Prijava Registracija  



 Str: 1 2 3 [4]   Dolje
  Ispis  
Autor Tema: Mjenjac na actrosu  (Posjeta: 22404 )
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
Six
Vozač

Offline Offline

Postova: 1.344


« Odgovor #45 : 11. Siječanj 2009., 11:46:05 »

ma zapravo je vrlo jednostavno..samo ti neko treba pokazat..da nebi bilo frke..
Evidentirano
bramba
Vozač

Offline Offline

Dob: 48
Lokacija: Brisbane Australia
Postova: 426


« Odgovor #46 : 11. Siječanj 2009., 12:04:55 »

jel to samo za merc. vazi...mislim onako princip...sta je sa ostalima
Evidentirano
Six
Vozač

Offline Offline

Postova: 1.344


« Odgovor #47 : 11. Siječanj 2009., 12:07:22 »

jel to samo za merc. vazi...mislim onako princip...sta je sa ostalima
nebi znao reci za ostale..nisam upoznat..
Evidentirano
bramba
Vozač

Offline Offline

Dob: 48
Lokacija: Brisbane Australia
Postova: 426


« Odgovor #48 : 11. Siječanj 2009., 12:20:42 »

ok.....ma ja imam mali problem na ivecu....nista nisu pokusavali nego odmah bubnuli nov komp.    oko $3500 i nista ......sad hoce mjenjac skidati ....pa se nesto bojim
Evidentirano
Six
Vozač

Offline Offline

Postova: 1.344


« Odgovor #49 : 11. Siječanj 2009., 12:44:42 »

ok.....ma ja imam mali problem na ivecu....nista nisu pokusavali nego odmah bubnuli nov komp.    oko $3500 i nista ......sad hoce mjenjac skidati ....pa se nesto bojim
opet problemi sa tvojim strojem?nisi vec pisao o mjenjacu da si imao problem??
Evidentirano
bramba
Vozač

Offline Offline

Dob: 48
Lokacija: Brisbane Australia
Postova: 426


« Odgovor #50 : 11. Siječanj 2009., 12:54:28 »

to je to ..jos uvijek nije rijeseno...nekako mi se "ne da" da ga opet prekopavaju.......sad je navodno u pitanju viljuska i potisni lezaj...navodno je ZF izbacio "update"...prilikom zaustavljanja umjesto da prebaci u pocetnu brzinu....ide u N...i to tako da se cijeli kamion zatrese ...ne svaki put...samo ponekad kad je vise zaustavljanja za redom...
Evidentirano
TG
Gost
« Odgovor #51 : 11. Siječanj 2009., 13:00:23 »

to je to ..jos uvijek nije rijeseno...nekako mi se "ne da" da ga opet prekopavaju.......sad je navodno u pitanju viljuska i potisni lezaj...navodno je ZF izbacio "update"...prilikom zaustavljanja umjesto da prebaci u pocetnu brzinu....ide u N...i to tako da se cijeli kamion zatrese ...ne svaki put...samo ponekad kad je vise zaustavljanja za redom...

e, ti se to dešava uglavnom po kiši ili povećanoj vlazi u zraku, ili nema veze sa vremenom? Jer znam dosta ljudi koji na fiatu imaju AS da imaju velike probleme kad je povećana vlaga u zraku...
Evidentirano
Six
Vozač

Offline Offline

Postova: 1.344


« Odgovor #52 : 11. Siječanj 2009., 13:00:58 »

to je to ..jos uvijek nije rijeseno...nekako mi se "ne da" da ga opet prekopavaju.......sad je navodno u pitanju viljuska i potisni lezaj...navodno je ZF izbacio "update"...prilikom zaustavljanja umjesto da prebaci u pocetnu brzinu....ide u N...i to tako da se cijeli kamion zatrese ...ne svaki put...samo ponekad kad je vise zaustavljanja za redom...
opet??pa cek radjen je vec jednom ili?nesto nisam u toku??u tebe je el mjenjac zf astronic?jel tako??druk lezaj ako ti pukne ostaces na cesti definitivno..kod tebe je to jos vise izrazeno jer je kamion sa 3 osovine..samim tim je puno grublji.kakav ti je ovjes nazad?'klasican pretpostavljam??Zf je radio i prvi eps na mercu..sa njim je bilo dosta problema.jer je to bio sam pocetak razvoja..
« Zadnja izmjena: 11. Siječanj 2009., 13:03:34 Six » Evidentirano
bramba
Vozač

Offline Offline

Dob: 48
Lokacija: Brisbane Australia
Postova: 426


« Odgovor #53 : 11. Siječanj 2009., 13:18:27 »

e, ti se to dešava uglavnom po kiši ili povećanoj vlazi u zraku, ili nema veze sa vremenom? Jer znam dosta ljudi koji na fiatu imaju AS da imaju velike probleme kad je povećana vlaga u zraku...

eto kad si vec rekao ..ima smisla jer je kod mene subtropska klima ..vlaznost zraka je cijele godine 85%-100%.

opet??pa cek radjen je vec jednom ili?nesto nisam u toku??u tebe je el mjenjac zf astronic?jel tako??druk lezaj ako ti pukne ostaces na cesti definitivno..kod tebe je to jos vise izrazeno jer je kamion sa 3 osovine..samim tim je puno grublji.kakav ti je ovjes nazad?'klasican pretpostavljam??Zf je radio i prvi eps na mercu..sa njim je bilo dosta problema.jer je to bio sam pocetak razvoja..

podmazivali su ga(6-7 puta) iako navodno to nije predvidjeno jer je lezaj "zatvoren"...onda to traje mjesec dana i ponovo....a mjenjac je astronic II ser.---ovjes nije Ivecov nego Hendricson Heavy Duty jer je kamion B-double setup.....  posto ja imam jako malo gradske voznje ( 10%) nije toliko izrazeno jer se ne dogadja na otvorenoj cesti...imam veliki servis za 2 tjedna pa ce i ovo bit odradjeno....navodno je ZF izbacio poboljsani sistem lezaja i viljuske..


uglavnom cijela stvar mi izgleda ko corava koka i zrno-------il ce ga nabost il ce crknut prije



« Zadnja izmjena: 11. Siječanj 2009., 13:22:41 bramba » Evidentirano
TG
Gost
« Odgovor #54 : 11. Siječanj 2009., 13:26:27 »



eto kad si vec rekao ..ima smisla jer je kod mene subtropska klima ..vlaznost zraka je cijele godine 85%-100%.


aha. E, pajdo moj, da te utješim. Teško ćeš se riješit tog problema, stvar je u elektronici koja nije pretjerano otporna na vlagu. Jedan se uspio "nakratko" riješit problema tako da je sve priključke od struje otvorio, dobro očistio i išpricao kontakt-sprejem i bio je na miru dva-tri mjeseca. Onda opet na staro. A u servisima mu nitko nije znao pomoći
Evidentirano
bramba
Vozač

Offline Offline

Dob: 48
Lokacija: Brisbane Australia
Postova: 426


« Odgovor #55 : 11. Siječanj 2009., 13:31:10 »

jooooj ...sam nek izdrzi jos malo ..evo vec okrece 350 000 ...pa da se dogodine razvodimo ako bude srece..il da kupujem cisternu WD40
Evidentirano
Six
Vozač

Offline Offline

Postova: 1.344


« Odgovor #56 : 11. Siječanj 2009., 15:12:59 »

jooooj ...sam nek izdrzi jos malo ..evo vec okrece 350 000 ...pa da se dogodine razvodimo ako bude srece..il da kupujem cisternu WD40
sto imas jos tamo dobro od eu proizvoda da ti je cijenom prihvatljivo?
Evidentirano
bramba
Vozač

Offline Offline

Dob: 48
Lokacija: Brisbane Australia
Postova: 426


« Odgovor #57 : 11. Siječanj 2009., 23:31:12 »

cijene su slicne ...veci je problem posto je auto transporter uklopiti dimenzije kabine i nadgradnje
Evidentirano
cima76
Vozač

Offline Offline

Lokacija: Sv.Križ Z
Postova: 61



« Odgovor #58 : 18. Siječanj 2009., 15:28:33 »

Kupi si volva, je skuplji ali mu nema kraja.Ne znam kakve autotransportere imate ali naši volvi su prošli pola milje bez problema,scania sa automatikom je isto prava stvar najudobnija od svih al najjednostavnije je najisplativije..bar tako veli naš gazda.
Evidentirano
ivan301
Početnik

Offline Offline

Dob: 39
Lokacija: smederevo
Postova: 3


« Odgovor #59 : 12. Srpanj 2018., 09:50:47 »

Izvinjavam se ako sam promasio temu.
Menjao sam set kvacila na Actrosu 4144 2007 godiste .Sad lepo radi ali mi cesto izbacuje da bi trebao da mu se ucitaju parametri.Po Mercedesu stoji da kad se menja set ide malo ucenje.Da li neko zna kako se radi i da li je dovoljno malo ili treba veliko.
Hvala
Evidentirano
 Str: 1 2 3 [4]   Gore
  Ispis  
 
Skoči na:  



Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!


Google visited last this page 15. Kolovoz 2018., 01:56:10