Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz


24. Studeni 2014., 01:56:41 *
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
 
   Forum   Pomoć Prijava Registracija  

 Str: 1 [2] 3   Dolje
  Ispis  
Autor Tema: Princip rada kočnice na (polu)prikolici  (Posjeta: 15390 )
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
Igor
Počasni član
Vozač
*
Offline Offline

Dob: 33
Lokacija: Vž
Postova: 678



WWW
« Odgovor #15 : 08. Ožujak 2008., 18:41:50 »

Mislim, u postu stranicu prije sam objasnio da je Tomo ono što je čuo jako šištanje ( to je sigurnosni ventil stupil u akciju i praznil spremnik to je sigurno ), ali po principu funkcioniranja je već parkirna bila entluftana, i opruga je stisla pakne ......jedino ako mu nije tko od "dobrih kolega" utisno oba ventila na prikolici ?....... Postoji i mogučnost da su pakne bile jako istrošene....onda poluge previše izađu i postoji opasnost da "izlete" i rastepu se ( to bi objasnilo prasak) ali nebi baš na svima to nastupilo ostale bi morale držat!

A tu je i druga stvar, kočnice od kamiona su najčešće dovoljne da zaustave prikolicu bez kočnica (i obrnuto). Pa si sad mislite....
Evidentirano

www.hidropneumat.hr - rezervni dijelovi za teretna vozila - servis teretnih vozila
Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz
« Odgovor #15 : 08. Ožujak 2008., 18:41:50 »

 Evidentirano
Ljoshy
Vozač

Offline Offline

Dob: 41
Lokacija: Rijeka
Postova: 40


Prelijen za pisanje


« Odgovor #16 : 08. Ožujak 2008., 20:50:05 »

Vozio sam prikoličara kojem su bile ispravne kočnice. Kada bi htio samo premaknut prikolicu zakačio bih samo crveno crijevo i prkolica bi se raskočila (ne dirajući dugmad). Kada skinem crijevo prikolica se zakoči. Ako bi je htio pogurat  bez spajanja crijeva stisnem dugme za raskočivanje i guram (ako u boci od prikolice ima zraka).
« Zadnja izmjena: 08. Ožujak 2008., 20:58:46 Ljoshy » Evidentirano
Actros1841
Gost
« Odgovor #17 : 09. Ožujak 2008., 09:18:30 »

Vozio sam prikoličara kojem su bile ispravne kočnice. Kada bi htio samo premaknut prikolicu zakačio bih samo crveno crijevo i prkolica bi se raskočila (ne dirajući dugmad). Kada skinem crijevo prikolica se zakoči. Ako bi je htio pogurat  bez spajanja crijeva stisnem dugme za raskočivanje i guram (ako u boci od prikolice ima zraka).

Kad spominješ prikoličara , onda misliš na klasičnu kombinaciju gdje je prikolica dvoosovinka , s okretnom prednjom rudom, a one se još i danas razlikuju malo od poluprikolica.

Te prikolice i danas većina u upotrebi ima još uvijek BUBANJ kočnice , i kad je ostavljaš samu večina ima ručnu na sistemu sad ćete se smijat isu kao i seoski "gumenjak" iza traktora  a to je da oko zadnje osovine zatežeš preko SAJLE I KURBLE na klasičan način!
Ona na prednjoj rudi ima samo crijeva, kablove i jedan ventil kojim otkočuješ samo da bi prednju osovinu mogao okretati, neke naprijed imaju ventil ( ručicu ) kojim dodatno u ovisnosti težine tereta "reguliraš" i snagu kočenja tako da pomičeš ručicu ( ako se simboli još vide) na "prazno"..."polupuna" i "puna"  a druga je ručica ( ako je prikolica na zračnim jastucima ogibljena) za dizanje nivoa za utovarne rampe!  Taj ventil na rudi ( obično crni ) kad su spojena crijeva sam iskoči i ruda je otkočena i pokretna.....a za to je dovoljno spojiti samo CRVENO CRIJEVO!!!!!  Žuto crijevo služi samo za doziranje ( određivanje laički rečeno) zraka u kočionom ciilindru....zato se kod spajanja poluprikolice ( opasnost da prignječu vozača ) kod spajanja uvijek PRVO SPAJA ŽUTO CRIJEVO, tek nakon toga se spaja CRVENO CRIJEVO ( jer u tom slučaju u sistem ODMAH ULAZI ZRAK) i time ako nije potegnut crveni ventil parkirne kočnice ( poseban ventil) može unatoč aktiviranoj parkirnoj kočnici u traktoru doć do pokretanja poluprikolice i prignječenja....

Poluprikolica ima 2 extra ventila .....crni i crveni kao dugmat ( obično na zadnjem kraju ) .....Crveni je parkirna kočnica ....kad njega potegneš, ISPUSTIO SI ZRAK IZ CILINDRA I OPRUGA SE MOŽE RAŠIRITI I PRITISNUT PAKNE NA BUBANJ ILI DISK!

CRNI VENTIL pod uvjetom da u spremniku poluprikolice još ima zraka služi za ranžiranje iste, kad su CRNI I CRVENI UTISNUTI onda poluprikolicu možeš bez IJEDNOG crijeva ranžirat i pomicat jer u tom slučaju crni ventil otvori dovod zraka u CILINDAR I NADJAČA OPRUGU AKO JE crveni CRVENI ISTO UTISNUT I TIME ZATVOREN IZLAZ ZRAKA IZ CILINDRA!

Vozi sam dosta dugo i klasničnu prikolicu prije nego sam prešao na tegljač i poluprikolicu, i samo naše nove prikolice za promjenjive sanduke KRONE imaju
sad diskove i isti zračni sistem kao i poluprikolice ( da je parkirna na tkzv Federspeicher iliti cilindar s oprugom) .


Prijatelju Tomo ( TG ) ako sam u krivu ispravi me molim, mada mislim da sam ono ukratko dobro opisao taj sistem.......

Daleko od toga da i ja nemam što naučiti ( možda sam cijeli radni vijek u zabludi u svezi toga) a možda zbog toga jer NIKAD nisam morao sam PRTLJAT OKO TOGA već uvijek majstori ( a ono naučeno od starih majstra teško zaboravljaš)
Evidentirano
TG
Gost
« Odgovor #18 : 09. Ožujak 2008., 12:35:38 »

Rudi, ne znam ni ja bolje ni drugačije od tebe, sve OK, sve 5! Aj, bitno je da nitko nije stradao kod slijetanja kamiona, a kamion i šlepa su sad "na suhom", počet će vještačenje pa ćemo znat zašto se desilo sranje. A za dan-dva na riječkoj ribarnici ćemo ić po šarane i radit fiš-paprikaš  Grin
I mene je znalo zapast ranžiranje šlepa još dok je šleptrans koristio parking na Srdočima - ili sam samo spojio crveno crijevo (ako šlepa nije imala crni ventil) ili sam samo zakačio i gurnuo crni ventil da ju otkočim. Oba slučaja štimaju i "drže vodu".

@Igor - pa nemamo baš tako malo more kao Slovenci da ga možemo zasladit sa samo 30 tona šećera  funny funny funny funny funny funny

 drink drink
Evidentirano
Ljoshy
Vozač

Offline Offline

Dob: 41
Lokacija: Rijeka
Postova: 40


Prelijen za pisanje


« Odgovor #19 : 10. Ožujak 2008., 21:56:45 »

Evo upravo došao sa ture i sjetio se napravit probu. Parkirao kamion i podignuo ručnu. Izađem i skinem zuto crijevo sa šlepe (bilo je pod tlakom). Uđem u kamion pustim ručnu i probam krenut. Ide. Šlepa ne drži ni mrvicu (potpuno ispravna ). Probam na crijevo vidjet ima li tlaka dok je ručna otpuštena i nema. Dignem ručnu i tlak stiže. Pustim ručnu i probam stisnut nožnu i skužim da ovisno o pritisku  nožne kočnice dobija određenu količinu zraka na žuto crijevo. Po tome ispada da preko žutog crijeva šlepa ili prikolica  dobija "signal" kojim se vrši kočenje a preko crvenog zrak za sabijanje sigurnosnih opruga i ostatak sistema. Po tome ispada da ako žuto crijevo nije spojeno ili pukne prikolica ne koči! Što se točno događa u sistemu poslije ventila neznam. Evo Rudi pa kada budeš u prilici pa probaj.  drink
Evidentirano
Actros1841
Gost
« Odgovor #20 : 11. Ožujak 2008., 00:41:40 »

Evo ovako Ljoshy ......što se nakon dešava sad češ znat jer pneumatske kočnice su u biti jednostavne ali kad ovo sad vidiš vidjet češ da i nije tako jednostavno i da je tehnika ugradila mnogo više toga što se ne vidi golim okom, i djeluje kad BILO KOJE OD CRIJEVA ODE U PREKID!

za prvo cjeloviti shematski prikaz kočionog sistema za prikolicu ( dvo osovinska sa rudom naravno ali za poluprikolicu je sistem gotovo isti , otpada samo regulacija prednje osovine) ( ovdje je plava ono što kruži žutim crijevom)



1.   Punjenje

Zrak iz spremnika dolazi preko spojnice (1) ( u  opisu Vorrat)( crveno crijevo) preko filtera vodova (3) na kočioni ventil prikolice ( 4) . Odatle dolazi komprimirani zrak u spremnik energije radne kočnice (BBA 5.1) i od tamo do modulatora ( 8 ).

Nakon postizanja pritiska otvaranja, na odušnom ventili ( 13) puni se spremnik energije dodatnih potrošaća. Na manualnim ventilima za separaciju vode ( 20 ) može se ručno ispustit voda iz spremnika.

Pažnja:
Kod priključenja voda spremnika na vučno vozilo, mora otpusni ventil na kočionom ventilu prikolice ( 4) skočiti u položaj za vožnju.

2.   Vožnja
Priključna glava „kočnica“ ( 2 ) , regulirajuči priključak na kočionom ventilu prikolice ( žuto crijevo )  ( 4) kao i kočioni cilindar prednje osovine VA ( 10)  i radni kočioni cilindar kombiniranog cilindra zadnje osovine  HA ( 11 ) NISU POD PRITISKOM!

Šaltventil (14) upuhuje zrak preko promjenjivog ventila ( 7 ) i brzo odzračujučeg ventila ( 15) „Federspeicher“ dio kombiniranog cilindra ( Federspeicher je dio ručne kočnice sa oprugom u kombiniranom cilindru ) zadnje osovine HA (11)

3.   Kočenje
Kod kočenja struji kočioni pritisak zraka od vučnog vozila preko priključne glave „kočnica ( 2) i filtera vodova ( 3 ) prema kočionom ventilu prikolice ( 4)  odgovarajuće tom pritisku se preko kočionog ventila prikolice ( 4) upučuje KOČIONI PRITISAK:

Automatski regulatori kočione snage ( 6.1 i 6.2) reguliraju taj kočioni pritisak u ovisnosti opterečenja ( težine tereta) i upuhuju zrak u regulatorske priključke modulatora ( 8) pri čemu za VA ( prednja osovina) ima još jedan ventil za zadržavanje između. Odgovarajuče tim pritiscima , upuhuju zrak modulatori ( 8) u kočione cilindre VA ( prednje osovine) kao i u radni kočioni dio kombiniranog kočionog cilindra zadnje osovine!  Kočioni cilindri prednje osovine ( 10 ) i komnirani cilindri zadnje osovine (11) djeluju na disk kočnice (12.1 i 12.2)

Otpuštanje radne kočnice:
Kod otpuštanja se kočioni pritisak na žutoj glavi ( 2) preko regulirajučeg ventila za prikolicu NA VUČNOM VOZILU smanjuje. Tako kočioni ventil prikolice ( 4) prazni vod prema automatskim regulatorima kočione snage ( 6.1 i 6.2) pri ćemu zadnji ( 6.2) regulirajuće priključke modulatora zadnje osovine HA ( 8 ) .

Regulirajući pritisak prednje osovine na modulatoru prednje osovine VA (8) se odzračuje preko ventila (9) nakon što se njegov dotok zraka od automatskog regulatora kočenja ( 6.1) odzračio.  Kočioni cilindri prednje osovine (10) i radni dio kombiniranog cilindra zadnje osovine (11) se odzračuju preko modulatora ( 8)

Parkirna kočnica:

Pomicanjem Šaltventila ( 14) se preko promjenjivog ventila ( 7 ) smanjuje pritisak na dovodu BRZO ODZRAČUJUČEG VENTILA ( 15), pa on prebacuje u odzračuje opružni dio kombiniranog cilindra zadnja osovine (11) ….vozilo se zakočuje SAMO SNAGOM OPRUGE.

AUTOMATSKO KOČENJE
Kod odkapčanja ili prekida dovodnih crijeva, odzračuje se vod iz spremnika prema kočionom ventilu prikolice ( 4) zbog toga on odmah prebacuje i stavlja u pogon u ovisnosti automatskih regulatora kočione sile ( 6.1 i 6.2 ) RADNU KOČNICU



Evidentirano
goran1208
Vozač

Offline Offline

Lokacija: hum na sutli
Postova: 1.187



« Odgovor #21 : 11. Ožujak 2008., 08:47:20 »

di uzimaš sve to Wink Wink Wink Wink Wink Wink
Evidentirano

TRUBA MI JE U KVARU...ALI OBRATI POZORNOST NA PRST
Actros1841
Gost
« Odgovor #22 : 11. Ožujak 2008., 10:05:05 »

Za shematski prikaz rada pneumatske kočnice koristio sam promotivni materijal jednog proizvođača kočnica i dijelova za pnemutaske kočnice
firme KNORR
Evidentirano
Actros1841
Gost
« Odgovor #23 : 11. Ožujak 2008., 11:21:03 »

a ovdje link na PDF file proizvođača kočnica WABCO NA HRVATSKOM JEZIKU za EBS( elektronik brake sistem za prikolice)

link na pdf file:

http://www.wabco.info/intl/pdf/815/000/345/815_345.pdf
« Zadnja izmjena: 11. Ožujak 2008., 11:30:16 Actros1841 » Evidentirano
Six
Vozač

Offline Offline

Postova: 1.344


« Odgovor #24 : 11. Ožujak 2008., 13:31:40 »

u ove podatke sam nedavno trazio i nisam uspio..a evo ih sad tu..konkretno ja sam mijenjao na svojoj slepi senzor opterecenja pritiska i jedan ventil..onda mi je majstor prebacio da mi ebs radi preko senzora na srednjoj osovini..u mene je inace radio na svih 6 senzora sto je ukinuto mislim 2002 godine...prednja osovina se dize na oko 18 kmh ,spusta se cim iskljucis kontakt.
Evidentirano
kamion-bus
Počasni član
Vozač
*
Offline Offline

Dob: 39
Lokacija: Zagreb
Postova: 471


« Odgovor #25 : 11. Ožujak 2008., 13:47:07 »

Ja bih još nadodao nekoliko stvari... treba razlikovati parkirno i radno kočenje priključnih vozila. Kod starijih prikolica / poluprikolica s običnim klipnim ili membranskim kočnim cilindrima, parkirna kočnica je bila mehanička - ona "kurbla" koju je Rudi spominjao. Njenim okretanjem preko jednog navojnog vretena se zatezala obična sajla koja je bila zakačena na kočne ključeve jedne (obično stražnje) osovine.
Suvremene parkirne kočnice priključnih vozila imaju pneumatsku komandu, a djeluju preko tzv. tristop cilindara (iliti po hrvatski - opružnih akumulatora). Potpuno jednako kao što funkcioniraju na kamionima / tegljačima već odavno...
To su zapravo dvodjelni membranski cilindri kod kojih jedna komora služi za radno kočenje (kao i na običnom membranskom cilindru). Aktivira se upuštanjem zraka u komoru, a deaktivira pod djelovanjem povratne opruge nakon ispuštanja zraka. Druga komora služi za parkirno kočenje. Kad je deaktivirana parkirna kočnica, tlak zraka u toj komori drži oprugu stisnutu (ta je opruga znatno deblja i snažnija). Aktiviranjem parkirne, zrak se iz te komore ispušta, opruga se oslobađa i čisto mehanički djeluje na kočnice - bez zraka parkirnu je nemoguće otpustiti.

E sad, jedan bitan detalj - aktiviranjem parkirne kočnice vučnog vozila, na priključnom se (signalom preko žutog voda) aktiviraju samo RADNE kočnice priključnog vozila. Isto se događa odspajanjem crvenog voda. Da bi se aktivirala baš parkirna kočnica priključnog vozila potrebno je izvući crveno dugme!
Iako, kad bi se prikolica ostavila otkačena samo na radnim kočnicama, u slučaju curenja zraka iz sustava tristop cilindri bi se jednostavno "prebacili" automatski na mehaničko parkirno kočenje...
Evidentirano
kamion-bus
Počasni član
Vozač
*
Offline Offline

Dob: 39
Lokacija: Zagreb
Postova: 471


« Odgovor #26 : 11. Ožujak 2008., 13:53:46 »

... Pustim ručnu i probam stisnut nožnu i skužim da ovisno o pritisku  nožne kočnice dobija određenu količinu zraka na žuto crijevo. Po tome ispada da preko žutog crijeva šlepa ili prikolica  dobija "signal" kojim se vrši kočenje a preko crvenog zrak za sabijanje sigurnosnih opruga i ostatak sistema. Po tome ispada da ako žuto crijevo nije spojeno ili pukne prikolica ne koči! Što se točno događa u sistemu poslije ventila neznam. Evo Rudi pa kada budeš u prilici pa probaj.  drink

Tad bi na scenu stupio četverokružni zaštitni ventil koji bi skužio da pri svakom pritisku na kočnicu zrak nekontrolirano curi kroz žuti vod (u slučaju njegovog pucanja). U slučaju da jednostavno nije spojen, zrak ne bi curio jer bi ventil na spojnoj glavi bio zatvoren. To je slučaj i kod ranžiranja, ako ne spojiš žuti vod svjesno pa kočiš samo kamionom / tegljačom.
Evidentirano
Actros1841
Gost
« Odgovor #27 : 11. Ožujak 2008., 15:08:53 »

Evo ovdje i meni jedan jako dobro prikazan sistem ( 2 slike ) od firme Wabco koji potvrđuje moje laičko znanje a u biti potvrda je došla i od kamion i busa ....
Hvala na hrvatskom objašnjenju pojmova ( ja ih bolje razumijem na njemačkom jeziku i neki termini su meni teški za prevest u Hrvatski jezik) .....

pa onda evo prvo slika Wabco za motorna kola ( kamion) sika je jako široka pa je morate otvorit posebno klikom na thumbnail


i prikolice , za razumijevanje teksta je potrebno pratiti obje brojeve iz teksta sa brojevima u slikama !


1.   Opskrba zrakom
Od kompresora proizveden zrak ( 1) dolazi preko regulatora pritiska ( 2) koji automatski regulira pritisak npr. Između  7,2 i 8,1 bar, na sušilo zraka (3).

Tu se komprimiranom zraku odstranjuje u zraku sadržana vlaga, i preko oduška sušila odvodi u atmosferu! Osušeni zrak dospijeva do zaštitnog ventila 4 kruga.

Zaštitni ventil 4 kruga ( 4) osigurava funkciju ostalih intaktnih krugova  od pada pritiska pri kvaru  jednog kruga. Unutar krugova radne kočnice I i II dospijeva zrak iz spremnika ( 6 i 7 ) do kočionog ventila vučnog vozila ( kamiona) ( 15)…..
 U krugu III struji zrak spremnika ( 5) preko upravljačkog ventila prikolice ( 17) u integrirani 2/2 kruga ventil do automatske priključne glave ( 11) kao i do povratnog ventila ( 13) ventila parkirne kočnice ( 16) i relejnog ventila ( 20 ) u opružni dio TRISTOP Cilindra ( 19 ) .

Preko kruga IV se opskrbljuju eventualni dodatni potrošači, koji se ovom primjeru sastoje od motorne kočnice .

Kočioni uređaj prikolice se kod priključenih crijeva preko spojnica ( 11) opskrbljuje zrakom. Taj zrak dospijeva preko filtera vodova ( 25) u spremnik (28) i struji isto do priključaka spremnika ABS relejnih ventila ( 38)

2.   Djelovanje radne kočnice:
Pri opsluženju  kočionog ventila motornih kola ( 15 ) struji komprimirani zrak preko ABS magnetnog regulirajućeg ventila ( 39) u membranske cilindre ( 14) prednje osovine kao i prema automatskom regulatoru sile kočenja ( 18) . On prebacuje i zrak iz spremnika dolazi preko ABS mahnetskog regulirajučeg ventila ( 40) u dio radne kočnice membranskog cilindra „TRISTOP“ cilindra ( 19) .

Pritisak u kočionim cilindrima koji stvara potrebnu snagu na kočionim cilindrima ovisan je snazi koju stvara pritisak noge na kočioni ventil i o stanju opterečenja vozila.
Taj pritisak se upravlja preko automatskog regulatora kočione snage ( 18) koji je spojen preko poluge sa zadnjom osovinom.  U ovosnosti opterečenja vozila konstano se mijenja i visina između šasije i osovine i tako linearno regulira potraban pritisak za kočenje. Istovremno se preko upravljačkog voda u ventil motornih kola integrirani opterečenje / prazan ventil uravlja.  Tako je i kočioni pritisak prednje osovine prilagođen stanju opterećenosti vozila!

Od oba kruga upravljani ventil prikolice ( 17) puni zrakom preko priključaka ( 12) i spojnog crijeva „kočnica“ ( žuto crijevo ) upravljački dio kočionog ventila prikolice ( 27) . Tako se oslobađa put za zrak iz spremika ( 28) preko kočionog ventila , i otpusnog ventila prikolice ( 32) kao i preko prigodnog ventila ( 33) na ABS ventil ( 37).
Relejni ventil ( 37) se upravlja od ALB regulatora ( 34) i komprimirani zrak dospijeva do membranskih cilindara prednje osovine ( 29 ) …..

Preko ALB regulatora ( 35) se upravljaju ABS relejni ventili (38) i oslobođen put do membranskih cilindara ( 30 i 31).  Zatraženom pritisku motornih kola odgovarajuči pritisak prikolice se prilagođava stanju opterečenosti. Kkao bi se spriječilo prejako kočenje prednje osovine u djelomičnom kočenju se kočioni pritisak prilagodnog ventila reducira ( 33) .

Parkirna kočnica.......
Kod uptrebe ventila parkirne kočnice ( 16) u položaj, potpuno se odzračuju oprižni spemnici Tristop cilindara ( 19 ).
Poteebnu silu za kočenje na kotaču stvara potpuno prednapregnuta opruga Tristop cilinddra.

ISTOVREMENO se ODZRAČUJE  vod OD VENTILA PARKIRNE KOČNICE ( 16) do upravljačkog ventila prikolice (17). Prikočenje prikolice se upučuje zrakom iz spojnog crijeva “kočnica” ( žuto crijevo) .

Obzirom da direktiva Eu komisije zahtjeva da skup vozila mora biti držan i od samog vučnog vozila, može se stavljanjem poluge parkirne kočnice u poziciju “provjera”..ponovno odzračiti i provjeriti ispunjava li skupina potrebne uvjete.

Automatsko kočenje prikolice:

Kod prekida voda “spremnik” tj crvenog crijeva, u trenu pada tlak, i kočioni ventil prikolice upučuje “potpuno kočenje prikolice”!!!!!!!!

Kod puknuća žutog dovoda, ograničuje upravljački ventil prikolice  (17) integrirani 2/2 kruga  ventil prolaz do spojnice ( 11) toliko da puknuće žutog, dovodi do brzog opadanja tlaka u crvenom i u ZAKONSKI Propisanim max 2 SEKUNDE , Kočioni ventil prikolice ( 27 ) aktivira automatsko kočenje prikolice.  Povratni ventil ( 13) osigurava parkirnu kočnicu od nehotimičnog opsluženja pri padu tlaka unutar crvenog voda prema prikolici .


Kanije ću postaviti i slike opisanih dijelova i tehnički crtež istih kao i opis djelovanja u kočionom sistemu i čemu služe

Evidentirano
Actros1841
Gost
« Odgovor #28 : 11. Ožujak 2008., 15:24:29 »

Filter zraka za kočnice ( usis na kompresoru) ....postoje 2 vrste.....vodeni kao normalni i uljna kupka za otežane uvjete rada u prašini.

Svrha im je spriječiti ulaz nečistoča u zračni sistem i prigušenje zvuka rada kompresora. Gornji je obični vodeni , donji je uljni!



Prvi se zove još i mokri zračni filter, zrak se usisava preko otvora u kapi , struji preko korpusa filtera, i pročišćena dolazi na usisnu granu kompresora.

Uljni filter:

Zrak dolazi preko sitaste rešetke i centrale cijevi, dovodi se na površinu ulja, u kojem se sepriraju čestice prašine, od ulja se sprovodi na umetak filtera gdje se dodatno pročišćava....od ostataka čestica i separira ulje odatle na usisnz granu kompresora!



Evidentirano
Actros1841
Gost
« Odgovor #29 : 11. Ožujak 2008., 15:30:05 »

Kompresor zraka...na slici jednocilidrični



Pokretan preko remena i remenice od strane motora vozila, okreće se radilica i preko klipnjače na klip. U silsku klip preko ulaza 0 usisava zrak, koji kretanjem prema gore sabija i preko ventila ispuhuje u sistem na izlazu 2.
Evidentirano
 Str: 1 [2] 3   Gore
  Ispis  
 
Skoči na:  



Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!


Google visited last this page 23. Studeni 2014., 14:58:31