Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz


24. Travanj 2014., 04:42:56 *
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrirajte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
 
   Forum   Pomoć Prijava Registracija  

 Str: [1]   Dolje
  Ispis  
Autor Tema: Kvalifikacija za vozača  (Posjeta: 1568 )
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
christian
Početnik

Offline Offline

Dob: 24
Lokacija: Bedekovčina
Postova: 4


« : 02. Svibanj 2013., 10:50:55 »

Potaknut nezaposlenošću u HR a i samom nekom željom da vozim kamion, položio sam C kategoriju ove godine i nadao se nekom poslu. Ali...jako puno ljudi traži KV! E sad...koja je fora sa tim? Jel u zakonu stoji da nitko nemože raditi kao vozač ako nema kvalifikaciju ili su to neki zahtjevi specifični koje postavljaju poslodavci zato jer mogu.

Kakav je zakon po tom pitanju i kakva je situacija vani? Dal ise bez KV može raditi kod nas, voziti van i dali npr. Njemačka ili Turska traži za svoje šofere da imaju KV?

Hvala lijepo!
Evidentirano
Forum portala Teretna-vozila.com - kamoni, njihovi vozači i prijevoz
« : 02. Svibanj 2013., 10:50:55 »

 Evidentirano
Jogi VK
Vozač

Offline Offline

Dob: 47
Lokacija: Vinkovci
Postova: 257



« Odgovor #1 : 02. Svibanj 2013., 11:10:51 »

.. prijatelju nezaposlen (znaci imas vremena napretek) .. ''pronjuskaj'' ovdje na forumu imas hrpu postova u svezi tvog postavljenog pitanja ....  coolsmiley



 ps. bez KV (i SSS prometnog smjera) .... tesko, vrlo tesko .... i sretno  palac gore
Evidentirano

.... sutra je novi dan ....
sofer
Vozač

Offline Offline

Dob: 20
Lokacija: Rijeka
Postova: 1.937


091-551-9299


« Odgovor #2 : 02. Svibanj 2013., 15:28:58 »

gotovo nemoguče ti je zaposlit se bez kv
Evidentirano

Brljo
Vozač

Offline Offline

Dob: 38
Lokacija: Pavlovac
Postova: 146



« Odgovor #3 : 02. Svibanj 2013., 19:53:55 »

Evo ti moj primjer 37 god, 16 god radnog staža u 2 drvne firme na poslovima montaže namještaja u pogonu i po terenima .
Dao otkaz zbog 1300 razloga za mj dana , (( nek im tata radi za tu lovu ja neču )).
Završio školu za automehaničara , prakcu odradio u radioni za kamijone, položio c+e i državni ispit i zaposlio se u drvnoj firmi kao monter namještaja..
Eeeeeeeeeee sad ja sa 37 god idem u šofersku muku i pitaj boga koliko molbi i razgovora  nisam obavio u 1 tj 3 puta u Zg na razgovor, a 1 taj razgovor me košta 250 km o oba smijera a uzalud, svi nemaš iskustva ,,, pa i nemam dajte mi da ga steknem,, može belgija cijeli mjesec za 3 000 kn.
Doma žena , kčer , pa biraj, za tu lovu bolje bit doma.
Ieto uvuko se ja za volan , prvo 1-2 mj kombi, pa koja tura u man-u starom 30 god, pa koja tura u ivecu i tak ide to malo po malo.
Gazda platio adr, sutra idem u Zg po digitalnu  taho karticu, polako ja stečem iskustvo  i kupljena 2 mana 3-4 god stara i eto mene ubrzo za njihovim volanom.
4mj radim i treba vremena da se zaboravi drvna firma i stekne praksa za volanom, ali polako i sigurno, tak da  napredujem sa kombija na mali kamijon, pa na veči i sad na šleper ,, . 19 god nisam vozio kamijon ni kombi, nije mi bilo lako, tahograf nisam znao ispisat , hebiga a sd je lakše,  šta više reč, pamet u glavu i polako, jedan prijatelj mi je rekao sa kamijonom nema žurme i tog se držim bar sad iz početka dok se neko iskustvo ne stekne
Evidentirano
christian
Početnik

Offline Offline

Dob: 24
Lokacija: Bedekovčina
Postova: 4


« Odgovor #4 : 03. Svibanj 2013., 08:22:18 »

Ma mlad sam ja, tek su mi 23...imam strpljenja a najbitnije, imam volje. Povremeno vozim kod prijatelja i tako stjecem iskustvo ali volio bih, kao i svi vjerojatno, biti full time zaposlenik u nekoj firmi i voziti prave ture.

.. prijatelju nezaposlen (znaci imas vremena napretek) .. ''pronjuskaj'' ovdje na forumu imas hrpu postova u svezi tvog postavljenog pitanja ....  coolsmiley

odmah mi je to bio prvi zadatak ali nisam ništa pronašao...možda nisam dobro tražio ili je u nekom pitanju skriveno, neznam.

Mene samo zanima što stoji u zakonu. Dali se može ili se nemože? Dali je KV must have ili je to samo priča poslodavca?
Evidentirano
VOLVO FH 440 2006
Vozač

Offline Offline

Dob: 27
Lokacija: Čakovec
Postova: 385



« Odgovor #5 : 03. Svibanj 2013., 08:44:21 »

Ma mlad sam ja, tek su mi 23...imam strpljenja a najbitnije, imam volje. Povremeno vozim kod prijatelja i tako stjecem iskustvo ali volio bih, kao i svi vjerojatno, biti full time zaposlenik u nekoj firmi i voziti prave ture.

.. prijatelju nezaposlen (znaci imas vremena napretek) .. ''pronjuskaj'' ovdje na forumu imas hrpu postova u svezi tvog postavljenog pitanja ....  coolsmiley

odmah mi je to bio prvi zadatak ali nisam ništa pronašao...možda nisam dobro tražio ili je u nekom pitanju skriveno, neznam.

Mene samo zanima što stoji u zakonu. Dali se može ili se nemože? Dali je KV must have ili je to samo priča poslodavca?

Zakonski te poslodavac nesmije zaposlit ako nemaš KV, prošla su vremena kad si sjeo za volan samo sa kategorijom.
Evidentirano

Dođi i oglođi me:)
kijamet
Vozač

Offline Offline

Dob: 40
Lokacija: Balkan
Postova: 485


mob 092/1707 380


« Odgovor #6 : 11. Svibanj 2013., 19:49:27 »

Ma mlad sam ja, tek su mi 23...imam strpljenja a najbitnije, imam volje. Povremeno vozim kod prijatelja i tako stjecem iskustvo ali volio bih, kao i svi vjerojatno, biti full time zaposlenik u nekoj firmi i voziti prave ture.

.. prijatelju nezaposlen (znaci imas vremena napretek) .. ''pronjuskaj'' ovdje na forumu imas hrpu postova u svezi tvog postavljenog pitanja ....  coolsmiley

odmah mi je to bio prvi zadatak ali nisam ništa pronašao...možda nisam dobro tražio ili je u nekom pitanju skriveno, neznam.

Mene samo zanima što stoji u zakonu. Dali se može ili se nemože? Dali je KV must have ili je to samo priča poslodavca?

Zakonski te poslodavac nesmije zaposlit ako nemaš KV, prošla su vremena kad si sjeo za volan samo sa kategorijom.

točno tako...
Evidentirano

bolje džaba ležat nego džaba radit!
Bembo
IK
Vozač

Offline Offline

Dob: 37
Lokacija: ZAGREB
Postova: 471



« Odgovor #7 : 08. Srpanj 2013., 23:00:22 »

http://www.poslovni.hr/hrvatska/svakih-pet-godina-u-autoskolu-246691   idiot2
Evidentirano
sofer
Vozač

Offline Offline

Dob: 20
Lokacija: Rijeka
Postova: 1.937


091-551-9299


« Odgovor #8 : 09. Srpanj 2013., 18:06:52 »

to su sve nekakvi propisi koji još nisu stupili na snagu, ima par verzija zakona što novine pišu, e sad dal je istina išta od tog ili ne , to če se tek vidjet
Evidentirano

tam331
Vozač

Offline Offline

Dob: 40
Lokacija: najmanje doma
Postova: 2.600


1.arbeit macht frei


« Odgovor #9 : 09. Srpanj 2013., 18:21:46 »

u biti ne radi se tu o auto školi nego o poznavanju propisa i zakona...
ali bilo bi zanimljivo da tu istu školu i to u isto vrijeme ..znači da dijelimo školske klupe ..pohačamo s svim onima koji su nadležni da nas kontroliraju na cesti...
to bi bilo jako zanimljivo...pa onda možda ne bi dolazilo do različitih tumačenja nekih riječi i propisa ...
Evidentirano

kada sam vozio dajca, bilo je za pod jajca....sada vozim Mana, nemam ni za kilo banana...
telige
Vozač

Offline Offline

Dob: 41
Lokacija: ČK/ST
Postova: 534



« Odgovor #10 : 11. Srpanj 2013., 22:19:10 »

u biti ne radi se tu o auto školi nego o poznavanju propisa i zakona...
ali bilo bi zanimljivo da tu istu školu i to u isto vrijeme ..znači da dijelimo školske klupe ..pohačamo s svim onima koji su nadležni da nas kontroliraju na cesti...
to bi bilo jako zanimljivo...pa onda možda ne bi dolazilo do različitih tumačenja nekih riječi i propisa ...

To jest autoškola plus mnogo drugih stvari.
Citat iz pravilnika o stjecanju SSO:
PRILOG 1
MINIMALNI ZAHTJEVI ZA POČETNU I PERIODIČKU IZOBRAZBU VOZAČA
MINIMALNI ZAHTJEVI
– PODRUČJA – SADRŽAJI
KATEGORIJE VOZILA
C1
C1+E
C
C+E
D
D+E
Dio 1. Popis područja – predmeta
1.
USAVRŠAVANJE RACIONALNE VOŽNJE, KOJA SE TEMELJI NA PROMETNIM PROPISIMA I SIGURNOSNIM PRAVILIMA
1.1.
Poznavanje obilježja prijenosnih sustava radi njihove optimalne iskorištenosti: dijagrami okretnog momenta, snage i specifične potrošnje motora, optimalno korištenje brojača okretaja, optimalni broj okretaja pri promjeni brzine, dijagrami omjera prijenosa mjenjača
X
X
X
X
X
X
1.2.
Poznavanje tehničkih obilježja i rada sigurnosnih kontrola za nadzor nad vozilom, smanjenje habanja na minimum i sprječavanja smetnji u radu: specifičnosti hidrauličkog vakumskog sustava servo kočnica, ograničenje korištenja kočnica i usporivača, kombinirano korištenje kočnica i usporivača, bolje korištenje omjera brzine i prijenosa, korištenje inercije vozila, usporavanje i kočenje na nizbrdici, postupci u slučaju kvara
X
X
X
X
X
X
1.3.
Sposobnost optimizacije potrošnje goriva: optimizacija potrošnje goriva primjenom znanja iz točaka 1.1. i 1.2.
X
X
X
X
X
X
1.4.
Sposobnost utovara vozila uz poštivanje sigurnosnih pravila i ispravno korištenje vozila: sile koje utječu na vozilo u kretanju, korištenje omjera prijenosa mjenjača u skladu s opterećenjem vozila i osobinama ceste, izračun korisnog opterećenja vozila ili kombinacije, izračun ukupnog obujma, raspodjela opterećenja, posljedice preopterećenja osovine, stabilnost i težište vozila, vrste ambalaže i paleta; glavne kategorije tereta koje zahtijevaju pričvršćivanje, tehnike pritezanja i privezivanja, korištenje remenja za pričvršćivanje, korištenje priteznih uređaja, korištenje opreme za rukovanje teretom, postavljanje i skidanje cerade ili nepromočive tkanine.
X
X
X
X


1.5.
Sposobnost osiguravanja sigurnosti i udobnosti putnika: prilagođavanje uzdužnom i bočnom kretanju, poštivanje ostalih sudionika u prometu, podjela cesta, položaj vozila na cesti, sigurno kočenje, upravljanje prevjesom, korištenje posebnih infrastruktura (javne površine, vozne trake za posebne svrhe), rješavanja nesuglasja između sigurne vožnje i ostalih uloga vozača, interakcija i komunikacija s putnicima, osobitosti određenih skupina putnika (invalidne osobe, djeca)




X
X
1.6.
Sposobnost utovara vozila uz poštovanje sigurnosnih pravila i ispravno korištenje vozila: sile koje utječu na vozilo u vožnji, primjena omjera prijenosa mjenjača u skladu s opterećenjem vozila i osobinama ceste, izračun korisnog opterećenja vozila ili skupa vozila, raspodjela opterećenja, posljedice preopterećenja osovine, stabilnost i težište vozila




X
X
2.
PRIMJENA PROPISA


2.1.
Poznavanje propisa kojima je uređeno: maksimalno radno vrijeme u području prijevoza, načela, primjena i posljedice primjene Uredbe Vijeća 1985/3820/EEZ od 20. prosinca 1985. o usklađivanju određenog socijalnog zakonodavstva u vezi s cestovnim prijevozom (SL L br. 370 od 31.12.1985, str. 1) i Uredbe Vijeća 1985/3821/EEZ od 20. prosinca 1985. o tahografu (nadzornom uređaju) u cestovnom prometu (SL L br. 370 od 31.12.1985, str. 8) sa svim izmjenama i dopunama; kazne za nekorištenje, neispravno korištenje ili neovlašteno rukovanje tahografom; poznavanje socijalnih uvjeta u cestovnom prijevozu, prava i dužnosti vozača u pogledu početnih kvalifikacija i periodičke izobrazbe.
X
X
X
X
X
X
2.2.
Poznavanje propisa koji uređuju prijevoz tereta: licencije za obavljanje djelatnosti prijevoza, obveze na temelju standardnih ugovora za prijevoz tereta, priprema dokumenata koji čine ugovor za prijevoz, međunarodne prijevozne dozvole, obveze na temelju Konvencije o ugovoru za međunarodni prijevoz tereta cestom, priprema međunarodnog teretnog lista, prelaženje graničnog prijelaza, otpremnička poduzeća, posebni prateći dokumenti za teret.
X
X
X
X


2.3
Poznavanje propisa o prijevozu putnika: prijevoz posebnih skupina putnika, sigurnosna oprema u autobusima, sigurnosni pojasevi, opterećenje vozila.




X
X
3.
ZDRAVLJE, SIGURNOST NA CESTI I ZAŠTITA OKOLIŠA, USLUGA, LOGISTIKA
3.1.
Upoznavanje vozača s rizicima na cesti i ozljedama na radu: svijest vozača o opasnostima na cesti, vrste ozljeda na radu u djelatnosti prijevoza, statistika o prometnim nesrećama na cesti, sudjelovanje vozača teretnih vozila i autobusa u prometnim nesrećama, posljedice po ljudske živote, te materijalne i financijske posljedice.
X
X
X
X
X
X
3.2,
Sposobnost sprječavanja kriminaliteta i trgovine ljudima: opće informacije, posljedice za vozače, preventivne mjere, kontrolni popis, propisi o odgovornosti prijevoznika.
X
X
X
X
X
X
3.3.
Sposobnost sprječavanja fizičkih rizika: ergonomska načela, rizične kretnje ili držanje tijela, fizička spremnost, vježbe rukovanja teretom, osobna zaštita.
X
X
X
X
X
X
3.4.
Svijest o važnosti fizičke i mentalne sposobnosti: načela zdrave, uravnotežene prehrane, djelovanje alkohola, droga ili drugih tvari, koje mogu utjecati na ponašanje, simptomi, uzroci, utjecaj umora i stresa, ključna uloga temeljnog ciklusa rad/odmor.
X
X
X
X
X
X
3.5.
Sposobnost procjenjivanja krizne situacije: ponašanje u izvanrednim situacijama, ocjena stanja, izbjegavanje komplikacija prometne nesreće, pozivanje pomoći, pomoć ozlijeđenima i pružanje prve pomoći, ponašanje u slučaju požara, evakuacija putnika iz teretnog vozila/autobusa, osiguravanje sigurnosti putnika, ponašanje u slučaju napada i osnovna načela pripreme izvješća o nesreći.
X
X
X
X
X
X
3.6.
Sposobnost prilagodbe ponašanja poboljšanju ugleda poduzeća: ponašanje vozača i ugled poduzeća, važnost standarda usluga vozača za poduzeće, uloge vozača i osoba s kojima je vozač u kontaktu ili s kojima se susreće, održavanje vozila, organizacija rada, komercijalne i financijske posljedice spora.
X
X
X
X
X
X
3.7.
Poznavanje gospodarskog okruženja cestovnog prijevoza tereta i organizacije tržišta: cestovni prijevoz u odnosu na druge načine grane prometa (tržišno natjecanje, otpremnici), različite aktivnosti u cestovnom prijevozu (javni prijevoz, prijevoz za vlastite potrebe, pomoćne aktivnosti u prijevozu), organizacija glavnih vrsta prijevoznih poduzeća i pomoćnih aktivnosti u prijevozu, različite prijevozne specijalizacije (cisterne, prijevoz pri određenoj temperaturi, itd.), promjene u gospodarskoj grani (razvoj usluga, multimodalni teretni prijevoz, korištenje podizvođača, itd.)
X
X
X
X


3.8.
Poznavanje gospodarskog okruženja cestovnog prijevoza putnika i organizacija tržišta: cestovni prijevoz putnika u odnosu na druge načine prijevoza putnika (željeznica, osobni automobil), različite djelatnosti u vezi s cestovnim prijevozom putnika, prelazak granica (međunarodni prijevoz), organizacija glavnih vrsta poduzeća za cestovni prijevoz putnika




X
X
Kraj citata.
6x-za teretni i putnički prijevoz
4x-samo teretni prijevoz
2x-samo putnički prijevoz

Do 01.07.2013. smo znali voziti i raditi većinu navedenih stvari,a tada smo preko noći sa 30.06. na 01.07.  pali na inteligenciju smrdljive tenisice  te smo sve naučeno tijekom rada zaboravili pa nas treba opet u školu da plaćamo školarine (da, to se plaća) da nas neki tip uči teoriji nečega što znamo iz prakse.
Ne znam ni jedno drugo zanimanje koje je toliko ograničeno na zakonski način da se mora svakih 5 godina doobrazovati inače mu je zabranjen rad (kažnjivo je za poslodavca po novom Zakonu o prijevozu u cestovnom prijevozu koji je donesen 28.06.2013.:članak 110.stavak 1 točka 1: firma 15-70.000 kn,članak 110.stavak 2:obrtnik 15-50.000 kn,čl.110 stav.4:odgovorna osoba 5-10.000 kn i čl.113.stavak 2:za vozača 300-1000kn) ako nema SSO, možda liječnici.
« Zadnja izmjena: 11. Srpanj 2013., 23:06:22 telige » Evidentirano
vwgolfmk1
Budući
Vozač

Offline Offline

Dob: 19
Lokacija: Imotski
Postova: 420



« Odgovor #11 : 12. Srpanj 2013., 11:32:15 »

Uf ko će ovo pročitat sve  blush
Uglavnom, kategorije, škola za vozača (ili prekvalifikacija, državni ispit) i svako 5 godina na polaganje ispita u AŠ. Ako si pravi profesionalac, neće ti biti teško položiti ponovo ispite.  winkwink
Evidentirano

Na cesti poplava od jake kiše,
kabina se lagano njiše.
Neka niše, neka njiše,
samo da u kabini nema kiše.
Neka njiše, neka ljulja,
samo da sic ne žulja... Wink
PartTimer
Početnik

Offline Offline

Dob: 40
Lokacija: Zaprešić
Postova: 2


« Odgovor #12 : 23. Kolovoz 2013., 12:52:48 »

Pozdrav, ako mi netko može objasniti ovu zakonsku odredbu:

(5) Od obveze stjecanja početne kvalifikacije izuzeti su:
a) vozači koji posjeduju vozačku dozvolu kategorija D ili D+E ili vozačku dozvolu koja se priznaje kao istovjetna izdana najkasnije do 10. rujna 2008.,
b) vozači koji posjeduju vozačku dozvolu kategorije C1, C1+E, C ili C+E ili vozačku dozvolu koja se priznaje kao istovjetna izdana najkasnije do 10. rujna 2009.


Dakle, postoji uvjet o početnoj kvalifikaciji i kategoriji da bi netko radio kao vozač. Po ovom članku iznad ispada da oni koji imaju vozačku C+E od prije 2009.g su izuzeti od početne kvalifikacije tj. dovoljna je samo kategorija, a kasnije redovito polaganje SSO.
Jesam li ja to dobro shvatio?
Evidentirano
 Str: [1]   Gore
  Ispis  
 
Skoči na:  



Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!


Google visited last this page 23. Travanj 2014., 05:50:20